۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۴۳

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی از حضور حماسی مردم تقدیر کردند

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان مردم اردبیل در مجلس خبرگان و استاندار این استان در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.
امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی از حضور حماسی مردم تقدیر کردند


به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، ماینده ولی فقیه در استان، استاندار و آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان در پیام مشترکی از حضور حماسی و شورآفرین مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن ‌قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: سپاس بیکران خداوند متعال را که در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه امسال دریای جوشان مردم غیور و فهیم ایران اسلامی علی‌الخصوص استان اردبیل افتخاری دیگر برای نظام خلق کرده و با به نمایش گذاشتن صحنه‌های زیبای عشق به خمینی کبیر (ره) و رهبر معظم انقلاب انظار جهانیان را به حیرت وا داشتند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز در آستانه سی و یکمین حیات مبارک این انقلاب و به رغم همه تلاش‌های مسموم و ناجوانمردانه دشمنان و بدخواهان این سرزمین علوی حضور حماسی این مردم آگاه و متدین ما نه تنها ادای دینی در مقابل خون‌های پاک به خون خفته است بلکه جلوه‌هایی از وحدت ملی، اتحاد و انسجام اسلامی را بار دیگر به همه وجدان‌های آگاه و بیدار در سراسر عالم نشان داد.

در ادامه آمده است: این حضور بی‌همتا برگ زرین دیگری به کتاب سراسر شور، اقتدار و افتخار انقلاب اسلامی ایران افزود و مایه مباهات دیگر ملت‌های مسلمان و امیدواری آنها به نظام ما را فراهم کرد.

در بخش پایانی این پیام ضمن ابراز مسرت و شعف قلبی از وجود این همه وحدت، یکدلی و مودّت، از اقشار مختلف مردم و فرزندان سلحشور حضرت روح‌الله که علیرغم برودت هوا با شور و حرارتی وصف‌ناپذیر به ندای رهبر جانباز انقلاب بار دیگر لبیک گفته و به اقیانوس با عظمت راهپیمایان در سراسر کشور پیوستند قدردانی شده است./935/د102/ص

ارسال نظرات