۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۱۳
آیت الله طبرسی:

در هیچ شرایطی نباید تنهایی رهبری و ولایت مطلقه فقیه را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور بیانیه‌ای از حضور ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در خلق حماسه‌ای دیگر قدردانی کرد.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن به دفتر خبرگزاری رسا در ساری ارسال شده است، از حضور ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه مردم مازندران به دلیل خلق حماسه‌ای دیگر تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی ازاین پیام آمده است: مردم خونگرم و شهید‌پرور مازندران، بر خود فرض می‌دانم تا نهایت تشکر و قدرشناسی خود را از شما به عمل آورم.

این پیام می‌افزاید: مردمی که در سخت ترین امتحان ها بالاترین نمره را کسب کرده و از انقلاب اسلامی و آرمان های الهی‌اش مراقبت و پاسداری می‌کنید، یقیناً جمهوری اسلامی مرهون حضور فجرآفرین و حماسه ساز شما در صحنه است.

آیت الله طبرسی در ادامه پیام خود افزود: من در مقابل عظمت حضور شما در صحنه و نیز در زیر سایه بنای عظیم بصیرت شما، در نهایت خضوع، زبان تشکر گشوده و رضایت کامل خویش را از حسن بیداری و هوشیاری شما اعلام می دارم و امیدوارم در پناه هدایت الهی همیشه پیروز و سر‌افراز باشید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: در پایان تأکید می کنم که رمز سعادت جامعه اسلامی در پیروی بی چون و چرا از اوامر ولی امر مسلمین بوده و تأکید دارم که هرگز و در هیچ شرایطی نباید موجبات تنهایی رهبری و ولایت مطلقه فقیه را فراهم کرد و لذا شما مردم بهترین مثال یاری خداوند از ابتدای خلقت بشر تاکنون بوده و موجبات مباهات امام زمان‌(عج) می‌باشید./950/د102/س

ارسال نظرات