۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۵۲۳۴۹
حجت الاسلام مقدم شاد:

انتظار طلاب غربی این است که مردم از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند

انتظار طلاب غربی این است که مردم از رهبر معظم انقلاب تبعیت کنند
معاون فرهنگی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام با تاکید براینکه می‌توان از ظرفیت طلاب خارجی برای انتخابات پرشور استفاده کرد، گفت: مردم ایران فراتر از نگاه اقتصادی لازم است به تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد مقدم شاد معاون فرهنگی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام در نشست علمی راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات ضمن بیان اینکه طلبه های مختلفی از کشورهای اروپایی و آسیایی به انقلاب اسلامی ارادت دارند، اظهار داشت: اکثریت طلابی که در مدرسه امیرالمومنین هستند تحت تاثیر انقلاب اسلامی وارد حوزه علمیه شدند.

معاون فرهنگی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام با تاکید براینکه می‌توان از ظرفیت طلاب خارجی برای انتخابات پرشور استفاده کرد، گفت: مردم ایران باید نگاه جهانی به انتخابات داشته باشند، مردم ایران فراتر از نگاه اقتصادی لازم است به تاثیرات انقلاب اسلامی در جهان توجه کنند.

حجت الاسلام مقدم شاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سوق دادن مردم دنیا به معنویت و اسلام موثر بوده ، ابراز کرد: اصل حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات باعث تقویت نظام اسلام می شود؛ هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود مسلمانان جهان، دوستداران انقلاب اسلامی و مستضعفان جهان خوشحال تر خواهند شد؛ به دلیل اینکه جمهوری اسلامی سردمدار مبارزه با کفر و ظلم در جهان است و قدرت پیدا می کند.

وی با بیان اینکه طلاب اروپایی و آسیای مقیم ایران توقع دارند که مردم تابع حرف های رهبر معظم انقلاب باشند، افزود: آنها ملت ایران را ملتی صبوری می دانند که توانسته از سختی ها و مشکلات فراونی عبور کند و معاونت فرهنگی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام تلاش دارد که این پیام ها را به دیگران منتقل کند.

معاون فرهنگی مدرسه امیرالمومنین علیه السلام از راه اندازی کانال "سدید" برای انتشار نگاه دوستان غربی به انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: خیلی از مردم به خاطر کارهای رسانه ای دشمن، فکر می کنند جمهوری اسلامی جهنم است و انقلاب اسلامی باعث ایجاد این جهنم شده؛ ولی غربی های که در ایران زندگی کردند می دانند که ایران بهشت است.

 

ارسال نظرات