۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۵۱۶۶۳
امام جمعه موقت کاشان:

هدف دشمن در انتخابات پایین آمدن نرخ مشارکت مردم است

هدف دشمن در انتخابات پایین آمدن نرخ مشارکت مردم است
اصفهان – حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: هدف دشمن در انتخابات پایین آمدن نرخ مشارکت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی هدف دشمن در انتخابات پیش رو را پایین آمدن نرخ مشارکت مردم در انتخابات دانست و افزود: طراحی امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مایوس کردن مردم و عدم حضور مردم در انتخابات اسفند ماه جاری است.

امام جمعه موقت کاشان هدف دشمن در انتخابات را کاهش مشارکت مردم به زیر ۴۰ درصد دانست و اظهار داشت: مردم قهرمان ایران اسلامی در انتخابات پیش رو با تاسی از آرمان‌های شهدا که در وصیت نامه‌های خود تأکید دفاع از نظام و رهبری دارند با حضور همگانی خود پای صندوق‌های رای، یکبار دیگر توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب نماینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید دقت کنند تا از حق خود به جا استفاده کنند، گفت: مجلس در رأس امور است.

حجت الاسلام احتشام تأکید کرد: مردم باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که دارای ویژگی‌های دیانت، ولایتمداری و پایبندی به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به این که نماینده مجلس باید توطئه‌های دشمن را احصاء کند و به لبخند‌های دشمنان دل نبندد و با اخم آن‌ها ناامید نشود، افزود: نماینده باید محکم و استوار در برابر دشمن و سهل انگاری‌های داخلی ایستادگی کند تا انقلاب دستخوش آماج نااهلان قرار نگیرد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به تحولات منطقه و غزه یادآور شد: استقامت مردم غزه سبب شده هفته نامه آمریکایی اعلام کند آمریکا ناوگان دریایی خود را که در حال غرق شدن است باید هرچه زودتر از منطقه خارج کند.

وی با بیان اینکه امروز یمن فقیرترین کشور منطقه در برابر حمله‌های موشکی آمریکا با تمام توان مقاومت کرده است، اظهار داشت: قدرت انصارالله یمن سبب شده تا رفت و آمد کشتی‌ها در دریای سرخ به طور کلی قطع شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات