۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۵۱۴۵۴
امام جمعه شهرستان اهر در گفت‌وگو با رسا:

انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود

انتخابات پرشور، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود
امام جمعه اهر تاکید کرد: تمام دلسوزان کشور عزیزمان ایران باید در مقابل هجمه های دشمنان برای ناامید سازی مردم ایران، سینه سپر کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، در رابطه با پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد: با حضور مردم در پای صندوق‌ های رأی کارآمدی نظام برای حل مسائل کشور افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: حضور گسترده و حماسی مردم، کشور را مقتدرتر و قوی‌تر کرده و تبلیغات سوء دشمنان اسلام را خنثی می‌نماید.

حجت الاسلام حاجی زاده بیان کرد: همه آحاد جامعه، سلایق مختلف و جریان‌ های سیاسی درون نظام باید متحدانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 11 اسفند ماه ۱۴۰۲ دشمنان اسلام را برای همیشه نا امید سازند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: تمام دلسوزان کشور عزیزمان ایران باید در مقابل هجمه دشمنان برای ناامید سازی مردم ایران، سینه سپر کنند و با تمام توانشان جهت روشنگری و بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف مردم تلاش نمایند.

وی در پایان مطالب خود خاطرنشان کرد: نظام ما یک نظام مردمی است و دشمنان از این پشتوانه مردمی عصبانی و در هراسند، بنابراین حضور همگانی و برگزاری انتخابات پر شور تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود و حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب حفظ آبروی نظام و امنیت کشور و تبدیل امید دشمن به یاس و ناامیدی می شود.

وحید نستوهی
ارسال نظرات