۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۴۵
حجت الاسلام بنایی:

مردم در 22 بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار انقلاب ثبت می کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را نشانگر وفاداری آنها به ارزش ها و آرمان های امام و رهبری دانست.
حجت الاسلام علي بنايي


حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: در سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه چهارم انقلاب، ملت قهرمان و همیشه بیدار ایران با حضور خودشان در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان خواهند داد که به تبلیغات دشمنان بی اعتنا بوده و مقتدرانه راه امام، انقلاب و رهبری را ادامه خواهند داد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ملت ما در این سی سال به رغم فراز و فرودهایی که کشورداشته است نشان داد که حامی و پشتیبان انقلاب است و نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب نیز نمی تواند آنها را از راهی که انتخاب کرده اند منصرف کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نشانگر وفاداری آنها به ارزش ها و آرمان های امام و رهبری است و انشالله مردم با حضور مقتدرانه و پرشور خود بار دیگر سیلی سختی به دشمنان خواهند زد و به آنها نشان خواهند داد که نقشه چینی آنان تاثیری در راه پرافتخار انقلاب و امت نداشته است.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به مشکلات اخیر در کشور بیان داشت: با وجود فتنه انگیزی های دشمنان ملت ایران بصیر و آگاه هستند و اسیر سمپاشی های رسانه های غربی نخواهند شد و به دشمنان ثابت خواهد کرد که با این فتنه انگیزی ها نمی توانند به اهداف خود برسند و ملت دست
آنها را خوانده است.

وی اضافه کرد: هر چند دشمنان ما تمام توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ما بکار گرفته اند اما ملت هوشیار ایران زیرک تر از آن است که فریب این نقشه ها را بخورد.
نماینده مردم قم درادامه گفت: انشالله مردم ایران اسلامی همچون گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار ملت به ثبت می رسانند و حماسه دیگری را خلق خواهد کرد.

حجت الاسلام بنایی فتنه انگیزی دشمنان در حوادث بعد از انتخابات را از جمله وجوه تمایز راهپیمایی 22 بهمن دانست و تاکید کرد: ملت ایران به طور دقیق فتنه های دشمنان را درک می کند و در این روز با شعارهای یکپارچه خود نشان خواهند داد که آنها بسیار خام هستند و ملت انقلابی ما را نشناخته اند. /924/ت302/ع

ارسال نظرات