۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۱۳۶۰
آیت الله آملی لاریجانی با تحسین وفاداری مردم به انقلاب و نظام:

مردم با نشاط و سر زندگی در انتخابات ۱۱ اسفند هم حضور پرشور خواهند داشت

مردم با نشاط و سر زندگی در انتخابات ۱۱ اسفند هم حضور پرشور خواهند داشت
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی نشان داد که علی رغم مشکلات، پای اصل انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم در گفت وگوی کوتاه با خبرنگاران گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم، نشان دهنده این است که مردم با نشاط و سرزنده از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و با وجود مشکلات، پای اصل نظام ایستاده اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این حضور گسترده یک پیام مهم برای دشمنان دارد و آن این است که مردم در مقابل همه تهدیدها و دشمنی‌ها ایستاده اند و این انقلاب را با قدرت پیش می‌برند و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت مردم که با هر سنی در راهپیمایی امروز شرکت کردند، حتما در اقتدار و امنیت ملی تاثیرگذار خواهد بود.

آیت الله آملی لاریجانی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همین نشاط و سرزندگی در انتخابات 11 اسفند هم حضوری پرشور خواهند داشت و نشان می دهند که نسبت به اصل انقلاب و نظام اسلامی وفادار هستند و از هیچ کوششی برای حفظ آن فروگذاری نخواهند کرد.

ارسال نظرات