۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۷۵۱۲۹۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری برنامه گفتمان سازی انتخابات در مسجد محلات

برگزاری برنامه گفتمان سازی انتخابات در مسجد محلات
حجت الاسلام وحیدی با اشاره به برگزاری گفتمان انتخابات در مسجد محلات گفت: این برنامه ها با هدف تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و خنثی سازی توطئه دشمن برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدحسین وحیدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: جشنواره «چله انقلاب» در ۱۵۰ محله استان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام دهه فجر افزود: برنامه های دهه فجر با محوریت ۱۳ تا ۱۴ رشته فرهنگی، ورزشی و هنری همچنان در بین مردم در حال برگزار برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات به مناسبت دهه فجر ویزه همه رده های سنی ادامه داد: مسابقات دهه فجر پس از برگزاری در سطح شهرستان در سطح استان نیز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام وحیدی خاطرنشان کرد: نشست های تبیینی، هم اندیشی و گفتمان سازی با محوریت موضوعات مختلف و بصیرت بخشی بین نسل نو از دیگر برنامه های چله انقلاب است.

وی ادامه داد: برنامه مسجد به مسجد با حضور چهره های شاخص و مبلغان از دیگر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر است که مورد استقبال عموم مردم در سطح محلات قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: گفتمان سازی انتخابات از دیگر برنامه هایی است که در مساجد محلات در حال برگزاری است.

حجت الاسلام وحیدی بیان کرد: گفتمان سازی انتخابات با هدف بصیرت افزایی بین مردم، تبیین دستاوردهای انقلاب و تقویت مشارکت مردم پای صندوق های رای و خنثی سازی توطئه های دشمن برگزار می شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات