۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۵۱۰۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

حضور پر شور در 22 بهمن موجب ناامیدی دشمن در فتنه‌ها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، توجه جوانان به آموزه های قرآنی، دین گرایی و علم آموزی را از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام حمید پورعیسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در جمع خبرنگاران گفت: سیاست های فرهنگی قبل از انقلاب بر اساس یک نظام دیکتاتوری و شاهنشاهی تبیین می شد و بحث غرب مداری و اسلام ستیزی، دو ویژگی سیاست های فرهنگی دوران نظام شاهنشاهی بود.

وی اسلام زدایی را یکی از بزرگ ترین کارهای رژیم طاغوت در جهت اشاعه فرهنگ فساد، ضد اخلاقی و ضد معنویت خواند.

حجت الاسلام پورعیسی بالا بردن جایگاه رفیع انسان از نظر شناخت الهی و تقویت روحیه شهادت، ایثار، تقوا و ترویج ارزش‌های اخلاقی و معنوی را از نقش های نظام جمهوری اسلامی دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس بسیاری از ارزش‌های والای انسانی را برای ما به ارمغان آورد که داده ها و اتفاقات بوجود آمده در این عرصه، سوژه بسیاری از هنرمندان ما برای تدوین فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی توجه جوانان به آموزه های قرآنی، دین گرایی و علم آموزی را از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد.

حجت الاسلام پور عیسی آگاهی، بصیرت، مطالعه گذشتگان، احساس تعهد نسبت به دین و جامعه و اخلاق معنویت را از جمله عوامل حفظ و حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی خواند و با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی نهم دی، گفت: انقلاب اسلامی آن قدر محکم و استوار است و در دل مردم ریشه دوانیده که مردم برای بقای انقلاب آن حاضرند از جان خود بگذرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان با تاکید بر حضور گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: زمان حساسی است و دشمن بر حضور و عدم حضور مردم چشم دوخته است و هرچه حضور چشم‌گیرتر باشد، دشمن در اجرای فتنه ها و توطئه ها ناامید خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با توکل به خدا و متابعت از پیام مقام معظم رهبری پا به خیابان ها خواهیم گذاشت و 22 بهمن را هرچه با شکوه‌تر برگزار خواهیم کرد./950/د102/ص
ارسال نظرات