۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۵۰۹۷
آیت الله سبحانی:

باید تهاجم منطقی در برابر هجمه‌های دشمنان داشته باشیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به تهاجمات فرقه های مختلف به مذهب شیعه گفت: در حال حاضر در همه نقاط دنیا تهاجم به شیعه وجود دارد و حتی پایان نامه‌های برخی فرقه ها نیز علیه مکتب شیعه است.
حضرت آيت الله جعفر سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی، شب گذشته در دیدار کارکنان سامانه خبری مرکز خبر حوزه های علمیه با اشاره به برنامه های این مرکز خبری، از اقدامات و فعالیت های این مرکز قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه نشریه شما به دست علما، وعاظ و گویندگان می رسد باید سعی کنید افزون بر چاپ و درج اخبار مربوط به حوزه های علمیه مطالب علمی و تخصصی نیز در این نشریه بگنجانید تا بتوان از آن استفاده علمی مناسب کرد.

وی تاکید کرد: درج مقالات و مطالب علمی در هفته نامه افق حوزه باعث ارتباط بیشتر روحانیون و طلابی می شود که بنا به دلایلی از دروس حوزه فاصله گرفته اند.

این محقق حوزوی انعکاس اخبار حوزه های علمیه را مایه نشاط و خرسندی دانست و بیان داشت: باید در این هفته نامه مقالات علمی در دفاع از نظام، اسلام و تشیع وجود داشته باشد و این مباحث به صورت مستدل بیان گردد.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به تهاجمات فرقه های مختلف به مذهب شیعه بیان داشت: در حال حاضر در همه نقاط دنیا تهاجم به شیعه وجود دارد و حتی پایان نامه های برخی فرقه ها نیز علیه مکتب شیعه است.

وی افزود: ما باید در مقابل این تهاجم همه جانبه به فرهنگ شیعه، تهاجم منطقی خود را حفظ کنیم و در این راستا بهترین سخن همان چیزی است که از حوزه های علمیه منتشر می شود.

حضرت آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: بنده برخی اوقات مقالات علمی به این نشریه می فرستم که این موضوع با هدف پاسخگویی به شبهات انجام می شود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان توصیه های به دست اندرکاران سامانه خبری حوزه های علمیه اظهار داشت: شما باید بتوانید این نشریه را در سطح عموم حوزه منتشر کنید تا همه بتوانند از مطالب آن استفاده کنند.

آیت الله سبحانی همچنین با بیان اینکه خط مشترک شما باید دفاع از اسلام و تشیع و انقلاب اسلامی ایران باشد تاکید کرد: شما باید بیشتر بر امور مثبت تکیه کنید و کارها و اقدامات خوبی که در حوزه های علمیه انجام می گیرد را اطلاع رسانی کنید تا دیگران در جریان اقدامات حوزه ها قرار گیرند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام حسن مولایی مدیر سامانه خبری حوزه های علمیه گزارشی از اقدامات و روند فعالیت های این رسانه حوزوی ارائه کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات