۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۴۹۵۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

غفلت از دشمنان عامل انحراف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: غفلت مردم به ویژه نخبگان و خواص از دشمنان بسیار خطرناک است.
غفلت از دشمنان عامل انحراف انقلاب اسلامی است


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در مراسم تشکل‌های دینی شهرستان اردبیل اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اصول اساسی خط امام خمینی‌(ره) هستند.

وی با اشاره به طرح شعارهای ساختارشکنانه عده‌ای مغرض گفت: آن افرادی که می گویند استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی چگونه می توانند خود را پیرو خط ایشان بدانند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد:‌ دین مبین اسلام بود که برای مردم ایران استقلال و عزت آورد وگرنه قبل از انقلاب اسلامی نیز همه ‌ما ایرانی بودیم.

وی با اشاره به این‌که باید خط امام خمینی(ره) را خوب بشناسیم، افزود: مبارزه علیه رژیم صهیونیستی‌، حمایت از مظلومان جهان و به ویژه ستمدیدگان فلسطین‌، لبنان، عراق و‌ دیگر نقاط دنیا که در آن‌ها انسان‌های مظلوم وجود دارند نیز از موضوع‌های مهم‌ خط امام راحل است.

وی افزود: مطالعه تاریخ نشان می دهد که اکثر انقلاب های جهان به گونه ای دستخوش آسیب و انحراف می شوند و حتی در زمان پیامبر‌(ص) نیز عده‌ای آمدند تا راه انقلاب رسول گرامی(ص) را تغییر دهند.

حجت الاسلام رضوانی اشاره کرد: البته آسیب و انحراف در انقلاب ناشی از وجود مشکل در خود انقلاب نیست؛ بلکه ادامه‌ حرکت در مسیر آن کار بسیار مشکلی است.

وی غفلت از دشمنان را به عنوان دومین عامل مهم در انحراف انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: غفلت مردم به ویژه نخبگان و خواص از دشمنان بسیار خطرناک است و اکنون که دشمنان ایران اسلامی با آگاهی از ناتوانی خودشان در مبارزه علیه ایران اسلامی از طریق جنگ سخت به لحاظ ایستادگی و مقاومت مردم ناامید شده‌اند به جنگ خطرناک دیگری موسوم به جنگ نرم روی آورده‌اند.

حجت‌الاسلام رضوانی با بیان این‌که دشمنانِ جوانان، باورهای دینی و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند، گفت: وظیفه تشکل های دینی، هیأت های مذهبی، تشکل های معنوی و افراد انقلابی در این زمینه بسیار خطیر است./935/پ202/س

ارسال نظرات