۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۴۹۵۰
آیت الله علوی گرگانی:

انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی به مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، این ایام را فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان دانست.
آيت الله محمد علي علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم ظهر امروز، در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، با تبریک دهه مبارک فجر،انقلاب اسلامی را یکی از بزرگ ترین نعمت های خداوند به ملت ایران دانست و اظهار داشت: برای این انقلاب زحمات بسیار زیادی کشیده شده است و همه آحاد مختلف جامعه باید قدردان آن باشند.

وی با اشاره به دهه مبارک فجر این ایام را فرصتی مناسب برای تبیین و بازگو کردن خاطرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا با برنامه ریزی مناسب نسل نوجوان و جوان را با نعمت بزرگ انقلاب آشنا کنیم.

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه همه باید قدردان این انقلاب و نظام باشیم خاطرنشان کرد: همه باید قدر خدمات در این نظام را بدانیم و برای حفظ مظاهر وحدت باید در کنار هم باشیم.

آیت الله علوی گرگانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت ها و اقدامات فرماندهان و دیگر پرسنل سپاه، اظهار داشت: خدمت در انقلاب اسلامی ایران دارای اجر و ثواب بسیار زیادی است و سپاهیان نیز فعالیتهای بسیار گسترده ای را در این کشور انجام داده اند و ما امیدواریم روز به روز بر توفیقات آنها افزوده شود.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: امیدوار هستیم خداوند تبارک و تعالی توفیق خدمت گذاری در سایه ولایت فقیه و ولی عصر(عج) را به همه ما در این انقلاب عنایت کند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در ادامه این دیدار با اشاره به آیات و روایاتی به تبیین نکات اخلاقی برای حاضران پرداخت. /924/پ202/ج
ارسال نظرات