۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۴۹۴۹۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حمله مستقیم به یمن بزرگترین حماقت آمریکا و انگلیس در طول تاریخ است

حمله مستقیم به یمن بزرگترین حماقت آمریکا و انگلیس در طول تاریخ است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به زودی متوجه خواهند شد حمله مستقیم آن‌ها به یمن بزرگترین حماقت آن‌ها در طول تاریخ بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، گفت: نماز باران یک نماز مستحبی است.

وی به دلائل کم شدن آب در جوامع اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه خداوند به بلاد کفر با وجود معصیت نعمت می‌دهد که این از باب استدراج است، گفت: در روایت است، اگر در کشور اسلامی باران قطع شود به دلیل کفران نعمت و معصیت است.

به گفته وی کم فروشی، ظلم، ترک امر به معروف و نهی از منکر و عدم پرداخت زکات از جمله گناهان و معصیت‌هایی است که سبب می‌شود باران نبارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تبریک ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب ماه استغفار، ماه روزه، محو گناهان و مضاعف شدن پاداش کار‌های نیک و برداشت عذاب قبر است.

وی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه از ایران، افزود: امام راحل چنان دل‌های مردم ایران را متحول کرد که با چهار تظاهرات بزرگ، شاه را با وجود داشتن ارتش و نیرو‌های اطلاعاتی و حمایت آمریکا از ایران فراری داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فدائیان اسلام، اظهار داشت: فدائیان اسلام حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند، از این رو رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، فدائیان اسلام به ویژه شهید نواب صفوی در جوانی خیلی روی من تاثیرگذار بودند.

وی در ادامه با اشاره به حمله صبح امروز ائتلاف آمریکا شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، هلند، بحرین با استفاده از طریق حریم هوایی عربستان به کشور یمن، گفت: بایدن و نخست وزیر معلون انگستان بعد از این حمله اعلام کردند، حمله به یمن به دستور آن‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: حمله ائتلاف آمریکا به یمن با یکصد موشک و زدن ۶۰ هدف در ۱۶ مرکز یمن از سوی کشور‌هایی انجام شد که ادعای حقوق بشر دارند.

به گفته وی بر اثرمستندات تاریخی هر زمانی که اسرائیل در میدان با شکست روبه‌رو شده است برای کاهش فشار‌های داخلی تلاش برای گسترش جنگ در منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: یمنی‌ها با نامه‌ای به بدرالدین رهبر خود، آمادگی ملت یمن را برای مبارزه با آمریکا و ائتلاف آمریکایی تا رسیدن به پیروزی و یا شهادت اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به تهدید آمریکا از سوی حشد الشعبی عراق، یادآور شد: حشد الشعبی عراق اعلام کرد در صورت حمله به یمن با تمام توان پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف موشک‌های خود قرار خواهند داد.

به گفته وی انصارالله یمن اعلام کرده است، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به زودی متوجه خواهند شد حمله مستقیم آن‌ها به یمن بزرگترین حماقت آن‌ها در طول تاریخ بوده است.

لازم به ذکر است، امروز نماز طلب باران در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان اقامه شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات