۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۴۸۵۱
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

پیشتاز بودن در تربیت کودکان مانع از ورود نابخردان در قلب و روح پاک آنها می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، گفت: پیشتاز بودن و سرعت داشتن در تربیت کودکان مانع از ورود و هجوم نابخردان در قلب و روح پاک آنها می‌شود .
امام جمعه زاهدان امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شب گذشته در مراسم افتتاح سالن کنفرانس مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان که با حضور مدیر عامل کانون پرورش کودکان و نوجوانان کشور برگزار شد، با تأکید بر اهمیت کار در کانون پرورش فکری اظهار داشت: شما عزیزان کانون پرورش فکری نوجوانان جمعی هستید که کارشان بجا صورت می گیرد و باید استعدادهای کودکان و نوجوانان جامعه را با استفاده از بازی ها و ابزارهای کودکانه شناسایی کرد .

امام جمعه زاهدان، با بیان روایتی از حضرت امام صادق (ع)، بیان داشت: باید با سرعت و شتاب به سمت و سوی این نونهالان رفت و آنها را دریابیم و آنها را نجات داد که جامعه مرجع زیاد دارد .

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، با بیان که ما امروز به این مرجع تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی می گوییم، تأکید داشت: پیشتاز بودن و سرعت داشتن در تربیت کودکان مانع از ورود و هجوم نابخردان در قلب و روح پاک آنها می‌شود .

عضو خبرگان رهبری، با اشاره به سخنی از حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) در خصوص شباهت قلب بچه به زمین بکر که هر چه در آن بکاریم همان خواهد رویید، گفت: شما مربیان کشاورزان این مزرعه هستید که به سراغ مزرعه ی قلب بچه ها می رویید، منتها باید با زبان خود بچه ها با آنها سخن گفت، سخن گفتن به زبان بچه ها کار بسیار ظریفی است و شما عزیزان که همه اهل لطافت هستید کاری را انجام می دهید که هر کسی نمی تواند انجام دهد .

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری به مسایل فرهنگی و تربیتی، خاطر نشان کرد: تذکرات مکرر آقا به مدیران سازمانها و دستگاه‌ها در این خصوص، مصداق این مهم است. /940/پ202/ص
ارسال نظرات