۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۷۴۷۷۵۳
امام محله شهر سهند خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه فاطمی با عنوان «بضعة النبی» در شهر سهند

افتتاح نمایشگاه فاطمی با عنوان «بضعة النبی» در شهر سهند
به همت آحاد مردم، هئیت امنا، امام جماعت و پایگاه مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر سهند نمایشگاه فاطمی با عنوان بضعة النبی برگزار شده است.

حجت الاسلام احسان قاسمی امام جماعت مسجد محله فاز۳ امام جعفر صادق(ع) شهر سهند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) در بخش های محوطه مسجد امام جعفر صادق(ع) شهر سهند نمایشگاه فاطمی بصورت مردمی برگزار شده است.

وی با شاره به جزئیات این نمایشگاه افزود: با راویان حاضر در این نمایشگاه و روایتگری مسائل صدر اسلام و معاصر از بازدید کنندگان استقبال میکنم

حجت الاسلام قاسمی خاطرنشان کرد: ما در ابتدا این نمایشگاه در بحث روایتگری غدیر می پردازیم لذا بعد از اینکه روایتگری حضرت زهرا (س) را انجام دادیم به مسئله عاشورا ورود پیدا می کنیم تا این دوگانگی حق و باطل ملموس تر شود.

مدیر نمایشگاه فاطمی بضعة النبی آقای مولوی هم در رابطه با هدف از برگزاری گفت: این نمایشگاه برای سومین سال است که در این محله و با همت اهالی محله و با هدایت فکری و عملی امام جماعت مسجد برگزار شده است.

مولوی تشریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه فاطمی تبیین جبهه حق و باطل و ترویج فرهنگ فاطمی و انتقال سیره و روش حضرت زهرا(س) است، جا دارد تشکر و قدردانی کنم از اهالی این محله که بصورت شبانه روزی برای خدمات رسانی و برپایی این مسئله قدم های محکمی بر داشتند.

گفتنی است، این نمایشگاه همه روزه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا تا ساعت ۲۲ دایر می باشد، همچنین هزینه های صفر تا صد توسط مردم محله امام صادق(ع) شهر سهند تامین شده است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات