۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۴۷۱۹۷
دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه عاشورا خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه عاشورا

برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه سپاه عاشورا
دبیر قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه عاشورا از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی برای کارکنان وظیفه این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، محمد مددی، از برگزاری نخستین دوره مسابقات مهارتی برای کارکنان وظیفه سپاه عاشورا خبر داد و افزود: این مسابقه در چهار مرحله شهرستانی، استانی، قرارگاهی و کشوری با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، هلال احمر و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر، برنامه ریزی، افزایش انگیزه برای کسب مهارت، بسترسازی اشتغال و ایجاد شور و نشاط در بین سربازان عنوان کرد.

مددی ادامه داد: این مسابقات در ۱۵ رشته مهارتی تیراندازی، امداد و نجات، برنامه نویسی، عکاسی، تعمیرکار سخت افزار تلفن، تعمیر کار آبگرمکن، نصب و تعمیر کولر، تعمیر برق خودرو، نانوایی، آشپزی و… برگزار می شود که ۱۵۰ نفر از شهرستان ها در آن شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: منتخبین شهرستانی در مرحله استانی و سپس در مرحله قرارگاهی به رقابت با یکدیگر می پردازند و برگزیدگان این مراحل نیز به مرحله کشوری آن که بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد معرفی می شوند.

مددی گفت: جوایز نقدی، مرخصی تشویقی و انتقال محل خدمت از جمله جوایز این مسابقات خواهد بود.

برچسب ها: تبریز سپاه عاشورا
ارسال نظرات