۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۵۵۱۹۶
با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین؛

جانشین فرمانده سپاه عاشورا معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ سرهنگ علی قادری، با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین به عنوان جانشین سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
آرم سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه عاشورا با بیان این‌که سرهنگ علی قادری جزء افراد با سابقه و خوشنامی است که ارتباط خوبی با رده‌های مختلف نظامی در داخل سپاه و نیروهای مسلح داشته است، اظهار داشت: حضور این شخصیت ارزشمند غنیمتی برای استان است.

 


وی با اشاره به خلأ وجود فردی در سمت جانشینی فرمانده سپاه عاشورا، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب جناب سعیدی به عنوان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، فردی برای تصدی این سمت انتخاب نشده بود و خلأ وجودی جانشین سپاه عاشورای استان احساس می‌شد.

 

 

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: البته در این مدت رده‌های مختلف فرماندهی سپاه در استان این خلأ را پرکردند که در نهایت فردی شایسته در این سمت از سوی فرمانده سپاه انتخاب شد که از هر لحاظ مایه خیر و برکت برای سپاه و بسیج استان خواهد بود.

 


همچنین محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا آخر عمر باید پاسدار انقلاب و ارزش‌های نظام و امام رهبری باشیم، اظهار داشت: زندگی با مشی و سیره پاسداری افتخار و رسالت ما بوده و خواهد بود.

 


وی با تأکید بر این‌که همه باید توفیق در تحقق آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری را خدا مسألت کنیم، گفت: بنده خود را هنوز پاسدار انقلاب اسلامی می‌دانم و کسوت نمایندگی در حاشیه افتخار پاسداری قرار دارد و همواره در این سمت هستم و به آن افتخار می کنم.

 


گفتنی است، در این جلسه سرهنگ علی قادری به عنوان جانشین سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی معرفی و حکم خود را از سوی سردار نقدی تحویل گرفت، وی با اظهار خرسندی از توفیق دوباره خدمت در سپاه، گفت: امیدوارم در فرصت مجددی که برای خدمت در سپاه فراهم شده بتوانم سرباز خوبی در نظام اسلامی و سربازی حضرت ولی‌عصر(عج) باشم./935/پ202/ب4

ارسال نظرات