۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۶۴۴۸
امام جمعه بروجرد:

تفکر بسیجی نیاز جامعه و راه حل مشکلات است

تفکر بسیجی نیاز جامعه و راه حل مشکلات است
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تفکر بسیجی نیاز جامعه و راه حل رفع مشکلات است، گفت: اگر بخواهیم کشور را پیش ببریم باید به تفکر بسیجی توجه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز، در دیدار با بسیجیان به مناسبت هفته بسیج که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، بسیج از جهت اعتقادی از دیگران متمایز است.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امامین انقلاب خود را بسیجی دانسته که این نشان‌‌دهنده اهمیت موضوع است، افزود: هدف بسیج خدمت به مردم و رضایت خداست و بسیجیان مخلصانه در راه رضای خدا و کمک به مردم گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است که جهادی، دلسوز، دغدغه‌مند، شجاع و مجاهد در برابر همه خطرات است، عنوان کرد: این قشر با نهایت تواضع با دیگران برخورد می‌کنند و خدا را ناظر اعمال خود می‌دانند که اینها همه ریشه قرآنی دارد.

حجت الاسلام حسینی به ایمان قوی نیروهای بسیجی اشاره کرد و ادامه داد: بسیجی کسی است که اهل بصیرت باشد.

وی یادآور شد: بسیجیان دشمن و دوست را می‌شناسند و حوادث را به خوبی تحلیل می‌کنند و این همان تفکر بسیجی بوده و متخلق به اخلاق اسلامی است.

امام جمعه بروجرد تکیه بر تفکر بسیی را راه حل رفع مشکلات کشور خواند و گفت: اگر بخواهیم کشور را پیش ببریم باید به تفکر بسیجی توجه بیشتری داشته باشیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات