۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۷۴۵۷۱۷
مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر:

دشمن با تصویر‌سازی‌های دروغین به دنبال ایجاد گسل‌های قومیتی و مذهبی است

دشمن با تصویر‌سازی‌های دروغین به دنبال ایجاد گسل‌های قومیتی و مذهبی است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فرهنگیان گفت: دشمنان به بهانه مرگ مهسا‌ امینی و تصویر‌سازی‌های دروغین سعی کردند گسل‌های قومیتی را فعال نمایند و مردم را علیه نظام تحریک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب حوزه علمیه سنقر در سخنانی اظهار داشت: در سال گذشته و در چنین روزهایی کشور توسط پیاده نظام‌های داخلی دشمن با تمام توان به میدان آمدند و جنگ هیبریدی عظیمی را علیه ملت ایران راه انداختند و تمام اعتبار خود را برای براندازی جمهوری اسلامی ایران هزینه کردند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: دشمنان به بهانه مرگ مهسا‌ امینی و تصویر‌سازی‌های دروغین سعی کردند گسل‌های قومیتی را فعال نمایند و مردم را علیه نظام تحریک کنند و سپس با کمک گروهک‌ها و جریان‌های مخالف نظام قصد داشتند با فراخوان‌های خود قیام میلیونی مردم علیه نظام را رقم بزنند و به زعم باطل خود نظام را ساقط کنند اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند و به هیچ دستاوردی نرسیدند.

وی ابراز داشت: اهداف دشمن گسترش دامنه اغتشاشات به تمامی شهر‌ها و زیر سؤال بردن امنیت جامعه بود که مردم نیرو‌های امنیتی را تحت فشار بگذارند تا جامعه دچار انشقاق و وارد فاز جنگ شهری شود و دشمنان نیز در خارج به راحتی بتواند به امنیت کشور ضربه نهایی را وارد سازد. 

حجت الاسلام فرهنگیان تأکید داشت: از همان روز‌های اول دست استکبار جهانی، صهیونیست و مرتجعین در میان بود و نقشه اغتشاشات عظیمی را علیه ملت طراحی کردند و توسط پیاده نظام‌های دشمن در داخل به اجراء درآمد و این برای همه مردم عیان گشت و با سیل محکم ملت روبرو گشتند و سیلی دیگر بر پیکر بی‌جان آن‌ها وارد شد و برای بار دیگر تیر دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به سنگ خورد و فضاحت و خفت و حقارت را برای خود به بار آوردند.

این استاد حوزه در پایان سخنان خود افزود: انقلاب اسلامی کشوری مظلوم اما مقتدر است و ملت ایران همواره پشتیبان اسلام، انقلاب، آرمان‌های امامین و شهدا بوده و هستند و هرکجا نظام نیاز به حضور آن‌ها داشته با تمام توان حضور پیدا کرده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب خواهند کرد./1400/ 

ارسال نظرات