۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۴۵۷۰۱
به همت معاونت پژوهش حوزه؛

سیزدهمین دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی آغاز شد

سیزدهمین دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی آغاز شد
آیین افتتاحیه سیزدهمین دوره تربیت مدرس سطح عمومی مهارت های پژوهشی با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی پژوهشی اساتید حوزه علمیه در استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه سیزدهمین دوره تربیت مدرس سطح عمومی مهارت های پژوهشی با هدف ارتقاd سطح آمادگی و توانمندی پژوهشی اساتید و طلاب  واجد شرایط حوزه های علمیه، با مدیریت و اجرای معاونت پژوهش حوزه علمیه استان گلستان  با اشراف معاونت پژوهش ستاد امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲  برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام ابراهیمی مدیر حوزه علمیه استان گلستان به اهمیت و جایگاه پژوهش پرداخت و بیان داشت: اگر مهارت های پژوهش در کنار امور آموزشی به طلاب ارائه شود شاهد رشد قابل توجه علم در حوزه های علمیه خواهیم بود لذا اساتید و طلاب باید اهتمام ویژه ای داشته باشند. 

در ادامه حجت الاسلام مازنی مدیر محترم ترویج پژوهش حوزه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص آسیب‌های اجتماعی به نقش طلاب و پژوهشگران در شناسایی و حل مسائل فرهنگی اجتماعی پرداخته و سپس به مؤلفه‌های آموزش پژوهش محور و اقدامات معاونت پژوهش در راستای تحقق ایده آموزش پژوهش محور پرداخت.

وی همچنین ضمن بیان نکاتی درباره رویداد تربیت مدرس مهارت‌های پژوهشی که سیزدهمین دوره آن در گرگان شروع شده است ابراز امیدواری کرد و از فراهم آوردن مقدمات برگزاری چهاردهمین دوره آن در استان فارس خبر داد.

 

سیزدهمین دوره تربیت مدرس مهارت های پژوهشی آغاز شد

ارسال نظرات