۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۷۴۴۸۷۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

برای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی شود

برای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی برنامه ریزی شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی نیاز به جهاد همه جانبه دارد، گفت: برای سبک زندگی اسلامی به عنوان یک سند بالادستی برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جمع مجمع خواهران بسیج شهرستان در رابطه با ارتقای خانواده گفت: گفت: برای سبک زندگی اسلامی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نیاز به جهاد همه جانبه است، به عنوان سند بالا دستی برنامه ریزی شود.

وی از بیانیه گام دوم به عنوان سند بالا دستی مجمع خواهران بسیج شهرستان نام برد و افزود: در این سند توصیه‌های هفتگانه رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب «علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی» مورد توجه قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای توصیه آخر «سبک زندگی اسلامی» می‌فرماید، برای اجرای آن نیاز به جهاد همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به یکی از اعضای شورای نگهبان می‌فرماید، برای این بیانیه خیلی زحمت کشیده ام، گفت: دشمن نیز تلاش می‌کند این بیانیه فراموش شود.

نماینده، ولی فقیه در کاشان به لزوم تبیین بحث مهم هستی شناسی برای مخاطبان تأکید کرد و اظهار داشت: اگر هستی شناسی، تقابل جبهه حق و باطل و بحث شیاطین انس و جن مطرح نشود زیر بنای مباحث بعدی محکم نمی‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات