۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۴۳۱۵۱
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

روحانیون؛ رزمندگان دیروز جبهه، مرزبانان علمی امروز کشورند

روحانیون؛ رزمندگان دیروز جبهه، مرزبانان علمی امروز کشورند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه حوزه انقلابی حرکت علمی خود را به‌پیش می‌برد، ابراز کرد: مجمع نمایندگان طلاب از نخبگان علمی روحانی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مراسم رونمایی از کتاب دانشنامه فقه اهل‌بیت علیهم‌السلام که روز پنجشنبه 13 مهرماه 1402 در ساختمان مجمع نمایندگان طلاب با حضور مؤلف، نمایندگان طلاب، اساتید و طلاب برگزار شد با تشکر از اساتید و طلابی که در مراسم حضور دارند، ابراز کرد: از این‌جهت چفیه را بروی کتاب‌های فقهی انداخته‌ایم که کسانی که به دنبال سکولار کردن حوزه هستند، بدانند که به این آرزو نمی‌رسند و تا زمانی که فرزندان جهادی روح‌الله و عاشقان ولایت در حوزه علمیه هستند و مشغول جهاد علمی هستند دشمنان به اهدافشان نمی‌رسند.

روحانیون، رزمندگان دیروز جبهه و مرزبانان علمی امروز کشورند

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مولف دانشنامه اهل‌بیت علیهم‌السلام به مدت هشت ماه در جبهه دفاع مقدس حضور داشته است، ابراز کرد: رزمنده دیروز امروز شش جلد کتاب را در دفاع از اهل‌بیت علیهم‌السلام مفصلاً به‌عنوان یک اثر فاخر نوشته است.

حوزه همیشه انقلابی می‌ماند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر با بیان اینکه امروز حوزه انقلابی که به فضل خدای متعال انقلابی خواهد ماند با این حرکت‌های علمی پیشوایی خود را حفظ می‌کند، اظهار داشت: از تک‌تک حضاری که احترام قائل شدند و در مجلس رونمایی از این کتاب ارزشمند حاضر شدند صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تشکر از حجت‌الاسلام راشدی خوانساری که اجازه دادند این مراسم در ساختمان مجمع نمایندگان طلاب برگزار شود، خاطرنشان کرد: در این مجمع بزرگانی حضور داشتند که منشأ برکات زیادی برای حوزه‌های علمیه بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد تبلیغ، ابراز داشت: میراث مکتوب شیعه یکی از آثار تبلیغی است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند و ما همواره سعی می‌کنیم که این جلسات را برای معرفی تازه‌های نشر در مجمع نمایندگان طلاب داشته باشیم و نویسندگان و نخبگان حوزوی را تجلیل کنیم.

معرفی نخبگان حوزوی وظیفه مجمع نمایندگان طلاب است
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به دیداری که مجمع نمایندگان طلاب با حضرت آیت‌الله نوری همدانی داشته‌اند، گفت: آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار فرمودند که مجمع نمایندگان طلاب وظیفه دارد که چهره‌های فرهیخته جدید و جوان طلاب را به جامعه علمی کشور معرفی کند.

روحانیون، رزمندگان دیروز جبهه و مرزبانان علمی امروز کشورند

وی در ادامه افزود: ما در راستای اطاعت از فرمایشات آیت‌الله نوری همدانی و باتدبیر هیئت‌رئیسه محترم مجمع نمایندگان طلاب تصمیم گرفتیم که مراسم رونمایی از کتاب‌های ارزشمند فرهیختگان حوزوی را در این مجموعه داشته باشیم و در معرفی تازه‌های نشر حوزه علمیه نقشی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر در پایان با اشاره به اینکه فقه چراغ بندگی است و مسیر بندگی را روشن می‌کند، اظهار داشت: از تمامی کسانی که در این مراسم رونمایی از کتاب فقهی دانشنامه فقه اهل‌بیت علیهم‌السلام شرکت کرده‌اند تشکر می‌کنم و از خبرگزاری رسا برای انتشار اخبار این جلسه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

ارسال نظرات