۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۴۰۷۵۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه خدمتگزاران نظام هستند

شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه خدمتگزاران نظام هستند
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه خدمتتگزان نظام هستند، گفت: با الگو گیری از شهدا باید در خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه گام برداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در مراسم تجلیل از کارمندان، پزشکان و برگزاری همایش حقوق شهروندی در سالن آمفی تئاتر مجتمع توانبخشی ایثار لرستان به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر، گفت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه کارکنان نظام جمهوری اسلامی در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای یادآوری کارهای ارزشمندی است که در حوزه خدمت به مردم و جامعه انجام می شود، گفت: با تبیین این خدمات باید روحیه امید در جامعه تزریق شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه در کربلا خون بر شمشیر پیروز شد، ادامه داد: در جمهوری اسلامی این مهم معنا پیدا کرد و در دفاع مقدس نیز خون شهید رجایی تمام عالم را به برکت اسلام رنگین کرد و اسم اسلام را نهادینه ساخت.

وی ادامه داد: زحمات کارمندان بنیاد شهید که با وجود مسائل و مشکلات مختلف در خدمت به مردم و جامعه قابل تقدیر و ماندگار است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات