۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۷۳۹۶۴
حجت الاسلام ابوترابی:

میدان اعتراض منطقی از راه مراجع قانونی است

خبرگزاری رسا ـ نائب رییس مجلس شورای اسلامی در اولین یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان، بالاترین دغدغه رهبری را گسترش عدالت در سطوح مدیریت جامعه دانست.
حجت الاسلام ابوترابي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، پنج شنبه در اولین یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر گیلان در رشت، شهادت را تجلی به کارگیری همه استعدداد های انسانی در راه خدا و رسیدن به هدف بزرگ الهی از آفریشن انسان دانست و گفت: شهدا پیشگامان حرکت به سوی کمال مطلق هستند و در مسیر رسیدن به خدا با بصیرت کامل حرکت کردند و با معرفت گزینه شهادت را انتخاب کردند.


وی همچنین بصیرت، فرماندهی واحد و شناخت دشمن را از جمله مهمترین عوامل پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: امروز مهمترین سلاح ما در مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بصیرت و آگاهی است.


حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که حفظ نظام اسلامی و دستاورد های آن در سایه بصیرت عمومی، آگاهی خواص و تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر است، تصریح کرد: امروز همه باید حول محور ولایت فقیه به وحدت برسند.


نائب رییس مجلس شورای اسلامی تبعیت از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر دشمنان را نشانه وحدت اجتماعی برای ایجاد نظام مقتدر اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: همه باید با وحدت و همدلی از نعمت گرانقدر نظام و رهبری پاسداری کنیم.


حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت درمقابل اراده و هوشیاری ملت ایران شکست خوردند، ادامه داد: ملت ایران در مقابل دشمنان با سلاح ایمان وبصیرت به پیروزی رسیدند.


نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که باید به کسانی که در این غبار فتنه هستند و با نام دفاع از جمهوریت به میدان آمده اند، فهماند میدان اعتراض منطقی از راه مراجع قانونی است، خاطر نشان کرد: کدام استدلال حرکت آنان که با دغدغه حفظ استقلال و امنیت، نظام کشور را به بازی گرفتند و با تعرض به فروع دین اصول آن را زیر سوال بردند، تایید می کند و تنها مراجعه به آراء مردم، تجسم و نماد جمهوریت در قانون اساسی ما است.


وی همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون فلسفه عدالت گستری انقلاب اسلام ایران، اشاره کرد و افزود: بالاترین دغدغه رهبری گسترش عدالت در سطوح مدیرت جامعه است.


حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که چشمه جوشان عدالت باید در همه سطوح جامعه جریان داشته باشد، گفت: رعایت ویژگی های عدالت توسط مدیران و مسؤولان اعتماد مردم را نسبت به آنها افزایش داده و توسعه همه جانبه کشور را تسریع می کند و چشمه جوشان عدالت بایستی در جامعه جریان یابد همه را سیراب کند، که این در سایه حفظ اصول، حراست و حفاظت و تقویت اقتدار سرمایه عظیم رهبری دست یافتنی است.


وی همچنین به راهپیمایی عظیم ملت ایران در نهم دی ماه امسال اشاره کرد و افزود: سرمایه عظیم ملت، در نهم دی ماه امسال بصیرت، غیرت انسانی و اسلامی خود را به نمایش گذاشتند و یک بار دیگر پیوند خود را با نظام به جهانیان اثبات کردند./950/پ202/ص

ارسال نظرات