۰۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۳۸۷۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

مسوولان قضایی تکلیف بر هم زنندگان نظم و یکپارچگی جامعه را روشن کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به هیچ وجه نباید وحدت کلمه را خدشه دار کرد و مسوولان قضایی باید تکلیف بر هم زنندگان نظم و یکپارچگی جامعه را روشن کنند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، بعد از ظهر چهارشنبه  در دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: از آنجایی که گیلان یکی از استانهای حادثه خیز در کشور می باشد باید در همه حال آمادگی لازم در نیروی های امدادی این استان باشد.

وی ادامه داد: البته برای ایجاد بسترهای لازم و زیرساخت های کافی نیاز است از کشور نیز نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.

امام جمعه رشت در ادامه برگزاری مراسم یادواره شهدای هلال احمر را کاری منحصر به فرد و نیکو دانست و گفت: از آنجایی که این مراسم برای اولین بار در کشور در استان گیلان برگزار می شود خود افتخاری است برای مردم این استان تا ثابت کنند در ترویج ایثار و شهادت نقش دارند.                                                                                                 

وی در پایان گفت: امیدواریم مجموعه هلال احمر استان همانگونه که تاکنون در خدمت رسانی به مردم در موقعیت های مختلف نقش  مثبت و ارزنده داشتند این نقش را ادامه دهند.                                                                                           

همچنین نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار دیگر خود با مدیران تعاون استان رشت، با اشاره به عضویت تنها یک میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت دو میلیون و 400 هزار نفری گیلان در تعاونی ها و شرکت های تعاونی استان گفت : امروز یکی از بزرگترین پناهگاه‌های مظلومان و محرومان تشکیل تعاونی است .

وی افزود: در زمان کنونی باید از گروه بندی‌ها و چپ و راست کردن ها پرهیز کرد و در خاطرمان باشد که ما سر سفره 240 هزار شهید و 500 هزار جانباز نشسته ایم.

وی ادامه داد:به هیچ وجه نباید وحدت کلمه را خدشه دار کرد و مسوولان قضایی باید تکلیف بر هم زنندگان نظم و یکپارچگی جامعه را روشن کنند.

امام جمعه رشت ایجاد و توسعه تعاون در کشور را مانند برپایی نماز جمعه از حسنات این نظام بر شمرد.

وی افزود: سرمایه گذاری فردی در بخش های مختلف مانند چای ، مرکبات ، برنج و ماهی نتیجه بخش نیست و باید با ورود به وادی تعاونی مشکلات را حل کرد./950/پ202/ص

 

ارسال نظرات