۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۳۸۰۴۵
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شورای نگهبان در کشور همواره نقش آفرین است

شورای نگهبان در کشور همواره نقش آفرین است
کرمانشاه ـ آیت الله علما با اشاره به ۲۶ تیرماه، سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در کشور همواره نقش آفرین بوده است و کسی نمی تواند منکر نقش این شورا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تبلیغ یکی از رسالت‌های بسیار مهم حوزه‌های علمیه در کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: بنابراین باید نگاه ما به این مقوله کاملاً کارشناسی باشد.

وی افزود: در دیداری که مقام معظم انقلاب اسلامی که با روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه کشور داشتند تاکیدات فراوانی بر استفاده حوزه‌های علمیه از ابزارهای جدید برای انجام امر مهم تبلیغ کردند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۶ تیرماه، سالروز تأسیس شورای نگهبان، یادآور شد: شورای نگهبان در کشور همواره نقش آفرین بوده است و کسی نمی تواند منکر نقش این شورا باشد.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز فضای مجازی به نوعی با زندگی همه ما گره خورده است بنابراین فضای مجازی هم دارای جنبه های مثبت است و هم منفی، لذا خانواده‌ها باید فرزندان خود را در این‌باره هوشیار کنند و باید اجازه ندهند که فضای مجازی بنیاد خانواده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در در سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری قاتلان شهدای مدافع امنیت کرمانشاه، خاطرنشان کرد: همه مردم ایران بویژه مردم کرمانشاه از سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه که تلاش بسیاری برای دستگیری قاتلین شهیدان سجاد امیری و مهدی شاه ملکی داشتند، تقدیر و تشکر می کنند./1400/

ارسال نظرات