۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۳۷۶۷۵

واکنش کاربران توییتر به عصبانیت ضد انقلاب از جشن میلیونی غدیر

واکنش کاربران توییتر به عصبانیت ضد انقلاب از جشن میلیونی غدیر
حملات به مهمانی 10 کیلومتری غدیر تهران در حالی صورت می‌پذیرد که در طول برگزاری این جشن، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر را به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تهران در حالی برگزار شد که در طول برگزاری این جشن بزرگ، جمعیت عظیمی از مردم پایتخت در آن به عنوان برگزارکننده و شرکت کننده، حضور یافتند و روز عید غدیر، به یکی از شادترین روزهای پایتخت تبدیل شد. مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر تهران در حد فاصل میدان امام حسین تا میدان آزادی از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۶ تیر با فعالیت ۲۳۰۰ موکب، ۶۰ استیج مردمی، ده‌ها شهربازی کوچک، و چهار استیج بزرگ در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی برپا شد.

از سوی دیگر، ضد انقلاب داخلی و خارجی که مردم ایران را دین گریز معرفی می‌کردند، حضور میلیونی مردم در جشن غدیر را با شبهات و اظهارات بی مبنا مورد هجمه قرار دادند که با واکنش کاربران توییتری همراه شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
وقتی نوروز و چهارشنبه سوری رو جشن می‌گیریم کسی نمیگه جشن نگیرید قیمت مرغ رو حل کنید اما به غدیر و محرم که میرسه یه عده تازه یادشون میفته اقتصاد مهمتره؛ فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا..
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
بزرگوارانی که از اجتماع میلیونی #جشن_غدیر سوختن لازمه بدونن که؛
به زودی اجتماع میلیونی محرم و عاشوراس،
بعد از اونم اجتماع میلیونی اربعین.

خلاصه که دنیا در تسخیر شیعیان امیرالمومنینه...
تا کور شود هر آنکه نتواند دید...
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
ناراحتی ما از این نیست که عظیم‌ترین شادی ملّی را به طعن گرفته‌اند‌. از این است که بین ما زندگی میکنند اما یک عمر خود را از چشیدن طعم بهجت و شادی حقیقی محروم کرده‌اند. آدم ایرانی باشد و خود را از صفای زندگی اهل بیتی محروم کند؟!
وتجعلون رزقكم أنكم تكذبون؟!
1
0
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
می گه جشن غدیر حکومتی بوده!
می گم اگه حکومتی بتونه 4 میلیون نفر رو تو یه روز اونم فقط تو یه شهر بیاره بیرون قطعا مردمی ترین حکومت دنیاس
1
0