۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۳۶۳۱۵
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

ازدواج؛ زمینه ای برای ارتقای سلامت روحی و معنوی اجتماع

ازدواج؛ زمینه ای برای ارتقای سلامت روحی و معنوی اجتماع
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: ازدواج زمینه ای برای ارتقای سلامت روحی و معنوی اجتماع است، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای ازدواج جوانان داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: در هفته گذشته مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی نکات بسیار با اهمیتی را در باره انرژی هسته‌ای بیان فرمودند که حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان، ملت ایران و این نظام را به طور غیر قابل باوری تحریم کرده اند و همین امر باعث شده است که در دانش هسته ای هیچ کشوری به ایران کمک نکند، ولی با این وجود شاهد دستاوردهای دانش هسته‌ای توسط فرزندان این کشور هستیم که این قابل توجه و ستایش است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: دانش هسته‌ای تأثیر بسیار بزرگی در بخش انرژی، پزشکی و... دارد بنابراین باید برای ارتقای این دانش تمام تلاش خود را داشته باشیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز ازدواج، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید توجه داشته باشند که نیاز هر جوانی برای تشکیل خانواده و ازدواج، اشتغال و مسکن است، بنابراین باید این نیازها برطرف شود تا شاهد رشد نرخ ازدواج و فرزندآوری در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: خانواده‌ها باید بدانند که ازدواج امری مقدس است بنابراین نباید در ازدواج فرزندان خود سخت گیری کنند.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها برای ازدواج فرزندان خود باید زندگی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه(س) را سرلوحه قرار دهند.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ازدواج زمینه ای برای ارتقای سلامت روحی و معنوی اجتماع است، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای ازدواج جوانان داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات