۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۳۳۱۰۴
توسط مؤسسه حزب الله صورت گرفت؛

اعزام ۹۰ مبلغ جهادی به استان کرمان

اعزام ۹۰ مبلغ جهادی به استان کرمان
مؤسسه فرهنگی حزب الله که توسط گروهی از طلاب تأسیس شده در ماه مبارک رمضان با ساماندهی اعزام ۹۰ مبلغ در استان کرمان، به امور اجتماعی، دینی و تبلیغی پرداخته است.

حجت الاسلام امید کاربخش مسؤول مؤسسه فرهنگی حزب الله در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا اظهار داشت: سه سال است که مبلغانی را به استان کرمان اعزام می‌کنیم که این مبلغان در مدارس، دانشگاه ها، زندان ها، یتیم خانه ها، بهزیستی ها، کلانتری ها، بانک و... در مناطق شهری و محروم حضور داشتیم.

وی افزود: همه این اعزام‌ها مردمی بوده که با تسهیل گری سازمان‌های مربوطه نیز همراه بوده است و مبلغین نیز به صورت جهادی حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام کاربخش با اشاره به سازماندهی بیش از ۹۰ نفر از مبلغان در مناطق مختلف استان کرمان اظهار داشت: ۶۰ مبلغ افتخاری به گروه ما اضافه شدند که در اولین مرحله اعزام بوده و به صورت مجردی و متأهلی اعزام شده اند.

وی با تأکید بر پیگیری آسیب‌های اجتماعی مناطق محروم توسط طلاب مبلغ اظهار داشت: گروه جهادی تبلیغی راویان انتظار با همکاری مؤسسه فرهنگی حزب الله اقدامات جهادی تبلیغی را انجام می‌دهد.

رئیس مؤسسه فرهنگی حزب الله از اعزام مبلغین به شهرستان‌های کرمان، بم، رفسنجان، زرند، بردسیر، شهربابک، گلباف، رابر، انار، شهداد خبرداد و گفت: این مبلغین در محور جهاد تبیین، امیدآفرینی و فرزندآوری به ارائه محتوای تبلیغی می‌پردازند؛ همچنین حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم، مشاوره و پاسخ گویی دینی و مذهبی از فعالیت‌های مبلغان اعزامی مؤسسه حزب الله است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خود مؤسسه و فعالیت های آن مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه اخذ کرده و حمایت‌ها و اعزام‌ها نیز مردمی است.

ارسال نظرات