۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۷۳۳۰۳۹
به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم؛

گردهمایی سفیران زیبایی برگزار شد

گردهمایی سفیران زیبایی برگزار شد
همزمان با ماه مبارک رمضان امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اقدام به برپایی ضیافت افطار ویژه سفیران زیبایی کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، همزمان با ماه مبارک رمضان امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اقدام به برپایی ضیافت افطار ویژه سفیران زیبایی در سالن الغدیر کرد.

در این برنامه خانواده بزرگ آرایشگران، اصناف و خیاطان حضور پیدا کرده و سرکار خانم خدایی استاد بین الملل در زمینه تغذیه و سلامت، خانم تفتی استاد حوزه و دانشگاه با موضوع معرفتی، زیبایی و اخلاق حرفه‌ای را بیان کردند.

در ادامه مداح حاضر به مدح و مرثیه اهل بیت(ع) پرداخته و خانم طهمورث بانوی آرایشگر محجبه شده به تجربه گویی خود با موضوع عفاف و حجاب اشاره کردند و افزودند حجاب مسئله شخصی نیست بلکه یک موضوع اجتماعی است و تصمیمی که هر خانمی در مورد عفاف و حجاب خود می‌گیرد، تکه‌هایی از پازل جامعه و فرهنگ را شکل می‌دهد که مورد استقبال حاضرین واقع گردید.

در پایان با پرچم‌گردانی پرچم حرم امام رضا (ع)، فضای خاصی به مراسم بخشیده شد و مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از پرچم‌گردانی، به اظهار ارادت به امام رضا (ع) پرداخته و نجوای درونی خود را با امام رأفت و مهربانی در میان گذاشتندو گردهمایی با برپایی ضیافت افطار به پایان رسید.

ارسال نظرات