۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۷۳۱۸۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی نیاز جامعه است

توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی نیاز جامعه است
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی نیاز جامعه است، گفت: تاکنون همگرایی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های بررسی عملکرد ستاد نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان‌ها که به صورت مجازی با حضور مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه برای سال جدید یک محور واحد برای برنامه‌ها در نظر گرفته‌ است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم در حوزه عمل صالح و گفتمان‌سازی ورود کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه سه راهبرد در این زمینه در نظر گرفته شده است، افزود: راهبرد اول ایمان است و دو راهکار در این زمینه در نظر گرفته شده است که شامل بحث‌های آموزشی در قالب کارگاه‌های مجازی، تولید محتوا و حمایت از کنش‌های ایمانی در جامعه است.

وی ادامه داد: معتقدیم برای ظهور حضرت مهدی(عج) مردم باید ظهور و بروز داشته باشند و وقتی این اتفاق می‌افتد که عمل صالح رواج یابد.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه در راهبرد اول در حوزه ایمان در زمینه عمل صالح، پرورش نسل صالح و ایجاد امت صالح اقدام می‌کنیم، گفت: از کنش‌های ایمانی حمایت به عمل می‌آوریم و راهبرد دیگر ما نیز نشر خوبی‌هاست.

وی در ادامه اظهار کرد: جهاد تبیین، جمعیت و فرزندآوری و عفاف و حجاب از جمله اقداماتی است که در دستور کار خود قرار دارد.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: مهم ترین اتفاقی که باید در جامعه پیش ببریم توسعه عمل صالح و کنشگری ایمانی است و تاکنون همگرایی خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات