۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۷۳۰۵۱۳
فعال حوزه جمعیت و تعالی خانواده مطرح کرد؛

سقط جنین و هولوکاست زیرزمینی دشمن

سقط جنین و هولوکاست زیرزمینی دشمن
سرکار خانم مصباح با اشاره به سقط زیرزمینی گفت: دشمن هولوکاست زیرزمینی تشکیل داده و با تبلیغ کالاهای ضدبارداری و تبلیغات رنگارنگ به مبارزه جدی با کشور ما اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه جمعت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، سرکار خانم مصباح در اولین رویداد دو روزه ناجی در یزد که با دعوت از سه گروه فعال مردمی در زمینه انصراف از سقط جنین «گروه ناجی شو، گروه حسنا، گروه ناجیان جنین» برگزار شد، گفت: هفت سال پیش ایده هر خانه یک حسینیه با توجه به بیانات بزرگان و اساتید دینی ارائه دادیم و هدف از هر خانه یک حسینیه این بود که در هر محله یک خانه و یک خانم محل رجوع و راهگشا باشد و خانم ها با سیاست های زنانه و ظرافت های مبلغ دینی مشکلات را حل و فصل کنند.

وی افزود: از دل هر خانه یک حسینیه موکب حضرت علی اصغر(ع) بیرون آمد و اسم آن را موکب گذاشتیم چرا که نگاه ما به بحث حل مشکلات جامعه مسلمین خصوصاً معضل عظیم جمعیت نگاه اربعینی بود و موکب حضرت علی اصغر(ع) تکریم مادران باردار نیازمند بود.

فعال حوزه جمعیت با بیان اینکه در این موکب به دنبال تامین شیرخشک مادران نیازمند تا یکسال رفتیم، ابراز کرد: اگر در حوزه سقط جنین کار ویژه نداشته باشیم عملاً پول گذاشتن در جیب سوراخ است و اهداف نجات جنین بسیار متعالی تر از اهدافی است که در یک کشور مطرح می گردد.

خانم مصباح با بیان اینکه از بستر فضای مجازی در مبارزه با سقط جنین بهره بردیم، اظهار داشت: با بهره گیری از فضای مجازی اینستاگرام و واتساپ و با ایجاد هشتک های مختلف در این موضوع مشاوره درمانی را راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: شما مادران باردار مدافع ژنوم ایران هستید و بدانید که دشمن با شعار های ضد جمعیتی ریشه ما را می خشکاند، دشمن به داعش نیاز ندارد بلکه با برنامه ریزی در سقط جنین و پخش تولیدات ضدبارداری با ما به مبارزه برخاسته است و بدانید که دشمن یک هولوکاست زیرزمینی تشکیل داده است.

فعال حوزه جمعیت و تعالی خانواده با تاکید براینکه مادران را باید تکریم کرد، خاطرنشان کرد: اگر تنها جلوی سقط جنین را در کشور بگیریم پنج سال آینده در تله جمعیتی نخواهیم افتاد از این رو از شما کنشگران و پزشکان و ماماها درخواست دارم مادران را تکریم کنید.

ارسال نظرات