۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۷۲۷۶۰۹
معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب:

رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه ای بر مسئله «اقتصاد» دارند

رهبر معظم انقلاب تأکید ویژه ای بر مسئله «اقتصاد» دارند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر دیدارهای خود بدان تاکید داشته و دارند، مسئله اقتصاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: یکی از نعمت های بزرگی که باید قدردان آن باشیم، وجود رهبری فرزانه، حکیم و مدبر در کشور است.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نشان داده اند که با احاطه فکری و علمی که بر امور دارند وجودشان برای این نظام و انقلاب بسیار حیاتی و ضروری است و عمل به منویات ایشان راه حل برون رفت از بسیاری مشکلات می باشد.

این استاد حوزه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیشتر دیدارهای خود بدان تأکید داشته و دارند، مسئله اقتصاد است.

وی اظهار داشت: ارائه راهکارهای عملی و کاربردی برای ارتقاء سطح معیشتی مردم و ملت همواره در کلام رهبری هویداست، ایشان راهکارها را به مسئولان ارائه می دهند حال این مسئولان هستند که باید در مسیر عملیاتی کردن این فرمایشات کرد کنند.

معاون حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب گفت: برای حل مشکلات کشور نباید نگاه ما به بیرون از مرزها باشد، باید به نخبگان ملی و جوانان مان در بحث تولید علم و ثروث توجه کافی داشته باشیم زیرا تاریخ نشان داده است هر کشوری که نگاهش برای توسعه به دیگر دول باشد هرگز توسعه ای به معنای واقعی نخواهد داشت./1400/

ارسال نظرات