۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۷۲۵۵۷۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

اعزام پیام آوران ایثار در مدارس آموزش و پرورش

اعزام پیام آوران ایثار در مدارس آموزش و پرورش
حجت الاسلام هاشمی از اعزام پیام آوران ایثار به مدارس آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این اقدام با هدف نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل نو صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در جلسه کمیته تخصصی آموزش زیر مجموعه شورای ترویج فرهنگ ایثار شهادت استان لرستان که به میزبانی آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: پیام آوران ایثار مجموعه ای از رزمندگان و ایثارگرانی هستند که دوره های آموزشی را فراگرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: این افراد جهت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به مدارس آموزش و پرورش اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از کمیته های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: زمینه حضور این افراد از سوی آموزش و پرورش فراهم می شود.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: پیام آوران ایثار با همکاری آموزش و پرورش از چهره های شاخص ایثار و شهادت در مدارس با اولویت مدارس شاهد، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حضور پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه بین نسل نو از دیگر اهداف اعزام پیام آوران ایثار به مدارس خواهد بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات