۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۲۳۵۱۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا اقدامی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا اقدامی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت الاسلام هاشمی گفت: حرکت جهادی در ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا ضروری بوده و این اقدام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(19آبان) در جلسه شورای معاونین، شورای هماهنگی، روسای شهرستان ها و دیدار با ائمه جماعت استان در مرکز توانبخشی ایثار خرم آباد، اظهارداشت: باید در عرصه عمل در خدمت به مردم و برای کسب رضای خدا و ولی خدا گام برداریم و اقدام جهادی صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به انتخاب ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید لرستان، افزود: همه فعالیت ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به راه اندازی مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، عنوان کرد: امید است از این ظرفیت به خوبی در راستای خدمت به جامعه هدف بهره مند شود.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به برگزاری کنگره 6548 شهید لرستان در اردیبهشت ماه سال آینده، عنوان کرد: ضبط تاریخ شفایی والدین شهدا از اقدامات مهمی است که در این راستا در حال پیگیری بوده و حدود 20 نفر در این زمینه در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه باید با حرکتی جهادی در ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا اقدام شود، گفت: از ظرفیت روحانیت در این راستا استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات