۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۲۳۲۱۸
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

راهبرد نظام در مقابل اغتشاشگران شرح صدر بود نه مماشات

راهبرد نظام در مقابل اغتشاشگران شرح صدر بود نه مماشات
حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که راهبرد نظام در مقابل اغتشاشگران مماشات و ضعف نیست، گفت: راهبرد نظام در مقابل اغتشاشات اخیر بر اساس قرآن و شرح صدر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 400 شهید روحانی مازندران با اشاره به این که تلاوت و توجه به قرآن می تواند انسان را از آشوب های ذهنی نجات بدهد، گفت: کسی در فتنه برنده است که دچار آشوب ذهنی نشود تا بتواند حقایق را ببیند و قاطع و محکم باشد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کار فرهنگی در فتنه ها اشاره کرد و افزود: کار فرهنگی باید محتوای قرآنی داشته باشد.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه سخنان خود گفت: اگر بخواهیم حوادث، آشوب‌ها، فتنه‌ها و این هتک حرمت‌ها را ریشه یابی دقیق کنیم، به مهجوریت قرآن برمی گردیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همچنین با تأکید بر این که سیستم آموزشی عالی باید بر اساس قرآن بازیابی و بررسی شود، افزود: محتوای قرانی و فرهنگ قرآنی باید در آموزش عالی، آموزش و پرورش و حوزه‌ها حاکم باشد.

وی با بیان این که منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد، سیاست و آموزش کشور اجرا نشده است، گفت: اگر قرآن و عترت در این عرصه‌ها حاکم شود، آشوب و اغتشاشی رخ نمی دهد.

حجت الاسلام تویسرکانی همچنین به اهمیت مسأله حجاب و امر به آن در قرآن اشاره کرد و افزود: مروجان بدحجابی در مقابل حکم خدا ایستاده اند.

وی با تأکید بر این که باید پرچم اسلام را در برابر فرهنگ لیبرالی بالا نگه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: فرهنگ لیبرالی بر دو پایه خشونت و شهوت استوار است و دست پروردگان فرهنگ لیبرالی آن طلبه جوان را شکنجه و به شهادت رساندند.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه با بیان این که در اغتشاشات اخیر، آشوبگران اعتراف می‌کنند از مشروب و مواد مخدر استفاده کردند و دست به تخریب و قتل می زدند، گفت: اعتراض و انتقاد قاعده و قانون دارد. در دانشگاه شریف که مهد علم در جهان و ایران شناخته شده، برای یک جوان تا مدرک لیسانس هفتصد میلیون از بیت المال خرج می شود، اما در اغتشاشات اخیر شاهد هتاکی این قشر دانشجو بودیم و این محصول فرهنگ لیبرالی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر این که دانشگاهی که هشت هزار دانشجو دارد، اما چند نفر دست به تخریب اموال دانشگاه می زنند، و رسانه‌های بیگانه آن‌ها را بیشمار می‌دانند، افزود: رسانه های ضد نظام در حال القای ترس و ناامیدی در بین مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در حال عبور از تحریم حداکثری، جنگ ترکیبی همه جانبه و جنگ جهانی رسانه ای دشمن هستیم، گفت: دشمن از قدرت ایران به وحشت افتاده است.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان این که شهدای اخیر مظلومانه به خاطر ولایت به شهادت رسیدند، اضافه کرد: خون شهدا عامل بقای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر این که کسانی که آرزوی براندازی نظام را دارند و یا به نوعی در حال خودنمایی علیه نظام هستند، آب در هاون می کوبند، ادامه داد: راهبرد نظام در مقابل اغتشاشگران مماشات و ضعف نیست بلکه راهبرد نظام در مقابل اغتشاشات اخیر بر اساس قرآن و شرح صدر بود.

وی با اشاره به بغض دشمنان از رهبر معظم انقلاب بخاطر تدابیر حکیمانه و قرآنی ایشان است، افزود: رهبر معظم انقلاب حکیمانه نگاه می کنند، حکیمانه تصمیم می گیرند و دشمنان بخاطر همین از دست رهبر ما عصبانی هستند./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات