۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۲۲۳۳۸
دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خبر داد؛

فعالیت طلاب و مبلغان طرح امین در بیش از ۲۰ هزار مدرسه

فعالیت طلاب و مبلغان طرح امین در بیش از ۲۰ هزار مدرسه
لرستان- حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به ظرفیت طلاب و روحانیون در مدارس آموزش و پرورش گفت: هم اکنون طلاب جهادی در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حمید نیکزاد در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، مدیران، روسای آموزش و پرورش و معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه شهرستان و مناطق لرستان گفت: همه دستگاه ها و نهادها برای اعتلای آموزش و پرورش در تمام فعالیت ها باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به اهمیت فرهنگ اشاره کرد و افزود: فرنگ اساس و زیربنا بوده و آینده این مملکت نتیجه و خروجی آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به فعالیت جهادی حوزه علمیه در عرصه های مختلف عنوان کرد: پتانسیل‌های قابل توجهی از حوزه علمیه در خدمت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

حجت الاسلام نیکزاد خاطرنشان کرد: طلاب جهادی در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور در قالب طرح امین فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور روحانیت در تربیت نسلی انقلابی و آشنا با هویت اسلامی انقلابی گفت: طلابی که در مدارس فعالیت دارند، جوانان آموزش دیده ای هستند که به صورت جهادی در آموزش و پرورش فعالیت می کنند و استخدام آموزش و پرورش نیستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش بیان کرد: این طلاب با حمایت و هدایت حوزه علمیه در موقعیت ها با هماهنگی مدیر و کادر مدارس فعالیت های برای کمک به سیستم پرورشی انجام می هند که با بررسی های انجام شده این طرح موفق بوده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات