۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۱۴۷۷۰
معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان خبر داد؛

درخشش طلاب لرستانی در سیزدهمین جشنواره علامه حلی

درخشش طلاب لرستانی در سیزدهمین جشنواره علامه حلی
لرستان- حجت الاسلام پنام، به مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره علامه حلی اشاره کرد و گفت: در این جشنواره طلاب لرستانی مقامات کشوری کسب کردند.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به برگزاری مراسم  اختتامیه سیزدهمین جشنواره کشوری علامه حلی(ره) در قم، بیان داشت: طلاب لرستانی در این جشنواره درخشیدند.

وی افزود: در این جشنواره حجت الاسلام سید هادی سهرابی، با مقاله «بررسی شیوه های تقویت اخلاقی احساس کرامت اخلاقی و برانگیختن عزت نفس از منظر اسلام» رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

دبیر دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان عنوان کرد: فاطمه کریمی، طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد نیز با مقاله «شاخصه های شهرسازی طبق فرهنگ اسلامی با تاکید بر دیدگان اندیشمندان مسلمان» رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: اکرم جعفری طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س)ازنا، با ارائه مقاله ای با عنوان «آسیب های کاربست قاعده تسامح در احداث تاریخی»، رتبه دوم کشوری را در بخش مقالات کسب کرد.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: استان لرستان از لحاظ شاخص برگزیدگی رتبه چهارم و در مجموع شاخص ها رتبه ششم کشوری را کسب کرده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات