۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۱۲۸۷۰
با حضور آیت الله اراکی؛

آیین رونمایی از ویژه نامه «رفیق دیرین» برگزار شد

آیین رونمایی از ویژه نامه «رفیق دیرین» برگزار شد
آیین رونمایی از ویژه نامه بزرگداشت مقام حجت الاسلام خسروشاهی با حضور آیت الله اراکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از ویژه نامه بزرگداشت مقام حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی از یاران دیرین حضرت امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان «رفیق دیرین» عصر دوشنبه با حضور آیت الله اراکی برگزار شد.

حجت الاسلام برته سخنگوی حوزه علمیه با اشاره به تجربه بین المللی خود گفت: مرحوم خسروشاهی سفیر بین الادیانی و بین المذاهبی بود و کسی را به یاد نمی آورم که در هر دو عرصه، سفیر جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: ویژه نامه رفیق دیرین به دنبال معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و زندگی عالمانه بزرگان حوزوی است.

این ویژه نامه شامل ۷ فصل با عنوان های روایت های مستند، گفت و گو، مقالات، یادداشت ها، بین الملل، به روایت اسناد ساواک و مجموعه آثار است.

همچنین در این ویژه نامه علاوه بر زندگی نامه و سوابق علمی و حوزوی و معرفی آثار استاد خسروشاهی آثاری از آیات قربانی، استادی و گفت و گوهایی در رابطه با استاد خسروشاهی با آیات بوشهری، سید احمد خاتمی نیز به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است در پایان از کتاب رفیق دیرین با حضور آیت الله اراکی و اساتید حوزوی رونمایی شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای (سایت) استاد خسروشاهی به نشانی اینترنتی www.khosroshahcom و یا سایت مرکز بررسی های اسلامی به نشانی www.iscq.ir و یا کتابخانه مرکز بررسی های اسلامی پردیسان قم مراجعه کنند.

ارسال نظرات