۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۱۱۵۸۶
حجت الاسلام خبازی:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب سراسر امیدآفرین و نقشه راه است

فرمایشات رهبر معظم انقلاب سراسر امیدآفرین و نقشه راه است
رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) قم گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری تنها یک نصیحت و موعظه یا یک سخنرانی سیاسی نیست بلکه دستورالعمل است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خبازی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه(س) قم در راستای جهاد تبیین به تشریح بیانات اخیرمقام معظم رهبری در روز 14 خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در جمع فرماندهان و کارکنان پرداخت.

وی ضمن عرض تسلیت و تعزیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام خونین مردم در روز 15 خرداد سال 1342 افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری سراسر امیدآفرین و نقشه راه است و آنچه در توجه به این فرمایشات مهم است، آن است که این رهنمودها تنها یک نصیحت و موعظه یا یک سخنرانی سیاسی نیست بلکه دستورالعمل است و ما باید به بهترین نحو از این دستورالعمل ها بهره بگیریم.

حجت الاسلام خبازی ضمن تشریح 12 بند از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی(ره)، تصریح کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری نقطه ابهامی وجود نداشت و مسیر حرکت را هم برای مسئولان نظام و مدیران ارشد مشخص کرد و هم جریان تکلیف، وظیفه و پایداری ما مردم را در عرصه انقلاب دقیقا معین فرمودند.

ارسال نظرات