۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۰۷۴۶۴
امام جمعه مسجد محمد المصطفی(ص) دولت آباد:

دوستی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مایه شرم است

دوستی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی مایه شرم است
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: سران حکومت های عربی که خود را مسلمان می دانند، دست دوستی به سمت اسرائیل غاصب و نسلی که به راستی از انسانیت دور هستند، دراز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه ماموستا اسامه مرادی امام جمعه مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد کرمانشاه در گفت وگویی گفت: متاسفانه سران حکومت‌های عربی که خود را مسلمان و رهبران اسلامی می‌دانند، دست دوستی و برادری را به سمت اسرائیل غاصب و نسلی که به راستی از انسانیت دور هستند، دراز کرده اند و به آنان دست برادری داده و متاسفانه در لابه لای دوستی سران حکومت‌های خودفروخته عربی و اسلامی، زمینه را برای تجاوز و تعدی بیشتر به برادران و خواهران فلسطینی مهیا شده است.

ماموستا اسامه مرادی اظهار داشت: امیدواریم که جوانان امت اسلامی بیدار شوند، زیرا به عینه می‌بینیم که امروز دنیای استکبار علیه امت اسلام و مسلمانان ظلم می‌کند.

وی تصریح کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان، در ماهی که شیطان حبس شده است، اما انسان‌های شیطان صفت واقعی و دشمنان آزادی و انسانیت به مسجد الاقصی حمله کرده و جوانان مسلمان را زخمی، زندانی و... می‌کنند.

این عالم اهل سنت گفت: واقعا مایه شرم است برای کشور‌های اسلامی که دست دوستی را به سمت دشمن شماره اول جهان اسلام؛ اسرائیل غاصب دراز کرده اند و امیدواریم به حق این آیه قرآن کریم که می‌فرماید «فَعَسَى أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئًا وَیَجْعَلَ اللَّهُ فِیهِ خَیْرًا کَثِیرًا» آن چیزی که امروز دل هر مسلمانی را به درد آورده است به نفع مسلمین و اسلام تمام شود.

امام جمعه مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: بیش از ۷ دهه رژیم اسرائیل غاصب و کودک کش دست از تجاوز به مردم مظلوم فلسطین بر نمی‌دارد و در مقابل دیدگاه جهانیان دست به هر جنایتی می‌زند.

وی یادآور شد: جوانان ما باید بدانند که روز قدس نزدیک است و همه امیدواریم که این حضور پیامی تاریخی برای استکبار بزرگ و شیاطین عالم باشد و نیز  پیامی باشد برای حاکمان خودفروخته کشور‌های عربی و اسلامی.

ماموستا مرادی تاکید کرد: با حضور خودمان به ویژه جوانان و ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام همیشگی مقام معظم رهبری و سنت حسنه بنیانگار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل را زنده نگه داریم و با حضور خود در جمعه‌ای که روز قدس در آن هست، مشت محکمی بر دهان خود فروخته‌ها و بر دهان آن کسانی که دل به دشمنان اسلام بسته اند بزنیم، زیرا این خودفروختگان باید بدانند روزی خودشان هم به دست جوانان آن کشور‌ها از قدرت به پایین کشیده خواهند شد به مانند قزافی ها، نامبارک ها، امثال صدام‌ها و...

امام جمعه مسجد محمد المصطفی (ص) دولت آباد کرمانشاه گفت: امیدواریم خداوند به حق این ماه مقدس رمضان در مسجد الاقصی که محل معراج رسول اکرم (ص) می‌باشد و متاسفانه جنایت و خیانت بزرگ صهیونیست در آن هر ساله تکرار می‌شود به پایان برسد، زیرا این موضوع مایه شرم برای کشور‌های اسلامی است که خود را مسلمان و دیندار می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: باید روز قدس را یک تکلیف بزرگ بدانیم تا در مقابل دشمنان اسلام و امت اسلامی و غده سرطانی که در خاورمیانه به دستور دشمنان اسلام به وجود آمده است پیروز شویم و ریشه آن را بخشکانیم و روزی برسد که همه ما مسلمان به ویژه برادران و خواهران اهل سنت و اهل تشیع که خدایی واحد، رسولی واحد، قرآنی واحد و قبله‌ای واحد داریم در کنار هم در مقابل دشمنان به مانند اسرائیل و آمریکا قد علم کرده و این غده سرطانی را ریشه کنیم. /۱۴۰۰/

ارسال نظرات