۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۰۵۸۷۴
با صدور بیانیه ای؛

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اهانت به تمثال امام خمینی را محکوم کرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اهانت به تمثال امام خمینی را محکوم کرد
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به تمثال امام راحل تصریح کرد: از مسؤولان انتظار است تا آمران و مرتکبان را معرفی و به اشد مجازات برسانند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه ای اهانت به تمثال حضرت امام خمینی(ره) را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت نورانی مکتب اهل بیت علیهم‌السلام، صراط مستقیمی است که در طول تاریخ ضامن نجات عاشقان و دلدادگان و مسیری برای کمال و سعادت و رهایی ملت‌ها از چنگال مستکبران و مستبدان بوده است.

از آغاز غیبت کبرای حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، علمای صادق، مجاهد و پیش‌رو در معرفی این مکتب نورانی و رهبری امت‌ها بر اساس تعالیم اسلام عزیز، از هیچ تلاشی دریغ نورزیده اند و امروز در سایه‌ی این مجاهدت ها است که صدای عدالت خواهی و استکبار ستیزی، پر طنین تر از همیشه به گوش می‌رسد و جبهه حق پر ثمرتر و پر خروش تر از همیشه، عرصه را بر کفر، نفاق و نامردمی تنگ تر کرده است.

در این میان البته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خمینی بزرگ قدس الله نفسه الزکیه، پرچمداری است که حرکت تمدن ساز او در راهبری انقلاب اسلامی، مایه‌ی مسرت مومنان و مجاهدان و کینه‌ی دشمنان و ایادی استکباری ایشان بوده و خواهد بود.

اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «ملت ایران زمان و مکان را مظهر عشق و ارادت به امام بزرگوار قرار میدهد. اکثر ملت ما جوانانی هستند که دوران زندگی پربار امام بزرگوار را درک نکرده‌اند؛ یا متولد بعد از وفات آن بزرگوار هستند یا در دوران ده ساله‌ی حیات مبارک امام بزرگوار، پسر بچه‌ها و دختر بچه‌های خردسالی بودند؛ اما همین جوانهای مؤمن و نورانی در سرتاسر کشور آنچنان به امام و یاد او و نام او عشق میورزند که گوئی از هم‌صحبتی با امام برخوردار بوده‌اند. همانطوری که در دعای سمات میخوانیم: و امنّا به و لم نره صدقا و عدلا».

چنین عشقی بین امام و امت حتما بی طمع و حسد نخواهد بود و اکنون که دشمنان شاهد تفوق جبهه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان هستند و از هر آسیب و گزندی به انقلاب اسلامی مایوس و سرخورده‌اند، دست به اقدامات سخیفی چون جسارت به تمثال مبارک آن رهبر فرزانه و مرجع بزرگ جهان تشیع می‌زنند که نشان دهنده زبونی و ضعف منافقان و کوردلانی است که از درخشش مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در عذابند و نا امیدانه به هر پلیدی و پلشتی اقدام می‌کنند.

بدون شک این مردم انقلابی و پاکباخته، پاسخی درخور و درس‌آموز به ایشان خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه نیز ضمن محکومیت شدید و قاطع چنین اقدام پلیدی، از مسئولان و متولیان امر انتظار دارد تا در اسرع وقت رسیدگی و آمران، مسببان و مرتکبان را معرفی و به اشد مجازات برسانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
rezaii
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
خداوند ان شاءالله این هتّاکان منافق مسلک به مقام منیع مرجعیّت و رهبری امام راحل و عظیم الشّأن خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه) را لعنت و در دنیا و آخرت خوار و ذلیل فرماید.
بی شک این حرکت های مذبوحانه سبب وحدت و انسجام نیروهای انقلاب خواهد شد.
1
0