۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۰۳۷۵۳
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

کانون مساجد در اعتلای فرهنگی جامعه نقش آفرین هستند

کانون مساجد در اعتلای فرهنگی جامعه نقش آفرین هستند
لرستان- ابدالی پور از کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان رکنی از ارکان مسجد یاد کرد و گفت: این کانون ها در اعتلای فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد ابدالی پور در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان که به مناسبت بزرگداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار شد، به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این کانون ها نقشی مؤثری در اعتلای فرهنگی جامعه دارند.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به محله محور بودن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: کانون مساجد در مقابله با آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی در جامعه نقش آفرین هستند.

وی تقویت کانون ها را در اولویت خواند و گفت: تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه مرثر باشد.

ابدالی پور به نقش کانون مساجد در جذب حداکثری جوانان و کادرسازی، انجام فعالیت های مختلف برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های اجتماع محور و مؤثری دارند.

ابدالی پور تصریح کرد: ظرفیت های اجتماعی جوانان ذیل کانون های فرهنگی هنری بستری مناسب و ساختارمند برای فعالیت های سالم اجتماعی فراهم می کند.

وی بر ضرورت هم افزایی دستگاه های فرهنگی در برنامه های مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: این مهم برای تقویت برنامه های فرهنگی مردم محور باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات