۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۰۲۸۸۶
فرماندار ویژه نجف آباد:

دشمن با تمام توان به دنبال نابودی ارزش های اسلامی است

دشمن با تمام توان به دنبال نابودی ارزش های اسلامی است
اصفهان _ مباشری با اشاره به تلاش دشمن برای نابودی ارزشهای اسلامی گفت: برنامه های مربوط به شهدا مانع موفقیت دشمن در نابود سازی ارزش‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، موسی مباشری، فرماندار ویژه نجف آباد صبح امروز در نشست خبری روز حماسه و ایثار نجف آباد، با تقدیر از ستاد برگزاری هفته نجف آباد و روز حماسه و ایثار نجف آباد، گفت: یک دهم برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام اجرایی خواهد شد و بیش از ۹۰ درصد برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا حذف شده است تا مسأله حفظ سلامت مردم را به خوبی در نظر داشته باشیم، با این وجود برنامه‌های خوبی برای شهرستان نجف آباد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: قطعا کار کردن برای شهدا کمتر از خود شهادت نیست، اهمیت گرامیداشت شهدا در بیانات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی به خوبی تبیین شده است، رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند زنده نگهداشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند و مهم است و باید تلاش کنیم خصوصیات و سبک زندگی شهدا را بیان کنیم چرا که در زندگی مردم بسیار اثرگذار و مهم است.

مباشری خاطرنشان کرد: دشمن با تمام توان سعی در از بین بردن ارزش‌های نظام مقدس اسلامی داشته و دارد. سالها دشمنان مشغول برنامه ریزی علیه نظام مقدس اسلامی هستند اما برنامه‌هایی که در ارتباط با شهید و شهادت در کوچه پس کوچه‌های شهرها و روستاها در طول سال برگزار می‌شود عامل شکست دشمن در اجرایی کردن توطئه‌ها و نقشه‌هایی است که علیه مردم و کشور ما طراحی می‌کنند.

فرماندار نجف آباد با تأکید بر اهمیت توجه بر نقش جوانان در کشور و لزوم توجه به مدارس در ترویج و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس، تصریح کرد: مسؤولان ما باید دین خود را ادا کنند. در شهرها و کوچه‌های کشور به ویژه شهر نمونه‌ای مانند نجف آباد که در هر کوچه آن نامی از شهید نقش بسته است و هر خانواده تعدادی شهید دارد و حتی خانواده‌هایی را با چهار شهید شاهد هستیم و مسؤولان باید وظایف خود را نسبت به این مردم به خوبی انجام داده و با تلاش جهادی حق مردم را ادا کنند.

ضرورت آشنایی نسل آینده با رشادت‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس

در ادامه عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشت و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال داد، گفت: باید فرزندان ما بدانند چه رشادت‌ها و از خودگذشتگی هایی برای حفظ کشور و انقلاب اسلامی صورت گرفته است و بدانند چه جوان‌ها و نوجوان‌هایی با تغییر شناسنامه خود و تلاش های بسیار خود را به جبهه رساندند و جانفشانی کردند تا امروز شاهد دستاوردهای مختلف در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از برنامه‌های روز حماسه و ایثار نجف آباد بخاطر شیوع کرونا تعطیل شد، اظهار کرد: برنامه‌ها با شعار رسم پرواز اجرایی خواهد شد، افتتاح خانه ایثار نجف آباد که خانه متعلق به چهار شهید حجتی است، رونمایی از تمبر حماسه و ایثار نجف آباد، زنگ حماسه و ایثار نجف آباد، اجرای مسابقات ورزشی با مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرداری، جام فوتسال پرسنل ادارات که از دهه فجر شروع شده و مرحله نیمه نهایی و نهایی آن در اسفندماه است، مستندسازی رویدادها در قالب ویژه نامه، مجموعه برنامه‌های تلویزیونی از شبکه‌ استان اصفهان و شبکه‌های رادیویی و برگزاری و پخش دعای ندبه از شبکه سراسری و فضاسازی و آذین بندی شهر و مهیا کردن فضای شهر در عرصه ایثار و شهادت خلاصه برنامه‌های هفته نجف آباد و روز حماسه و ایثار نجف آباد است.

لازم به ذکر است در پایان این نشست از تمبر روز حماسه و ایثار نجف آباد رونمایی شد./1304/پ210/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات