۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۰۲۷۷۱
معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان:

گزارشی اجمالی از سفر دو روزه معاون پژوهش حوزه به لرستان

گزارشی اجمالی از سفر دو روزه معاون پژوهش حوزه به لرستان
لرستان- حجت الاسلام پنام به ارائه گزارشی از سفر دو روزه معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور و هیأت همراه به استان لرستان پرداخت.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به سفر دو روزه معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور و هیأت همراه به استان لرستان، بیان داشت: در جریان این سفر از مدارس علمیه استان و کتابخانه های مدارس بازدید به عمل آمد.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه به نسخ قدیمی و مورد نیاز طلاب را از جمله برنامه های مصوب در این بازدیدها عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح پژوهش سرای آیت الله بروجردی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد خاطرنشان کرد: در جریان سفر معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور به لرستان، پژوهش سرای آیت الله بروجردی با حضور مدیر حوزه علمیه برادران لرستان و امام جمعه بروجرد برگزار شد.

حجت الاسلام پنام عنوان داشت: از مأموریت های مهم این پژوهش سرا اجرای طرح های کلان پژوهشی و تقویت برنامه های پژوهشی طلاب لرستان است.

وی اظهارداشت: 10 نفر از پژوهشگران استان عضو پژوهش سرای آیت الله بروجردی بوده و این پژوهش سرا مجهز به کتب علمی و قدیمی بوده که در اختیار طلاب استان قرار می گیرد./9451/ت302/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات