۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۰۲۷۶۷
معاون پژوهش حوزه های علمیه:

تقویت طرح های پژوهشی، نیاز ضروری حوزه علمیه است

تقویت طرح های پژوهشی، نیاز ضروری حوزه علمیه است
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین مقیمی بر ضرورت تقویت طرح های پژوهشی طلاب تأکید کرد و گفت: طلاب باید بتوانند آثار پژوهشی و نشریات خود را به صورت کتاب منتشر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، در آیین رونمایی از آثار مکتوب طلاب حوزه علمیه لرستان، گفت: طلاب در زمینه تهیه و تولید نشریات اقدامات مؤثری انجام می دهند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور با تأکید بر اینکه باید زمینه برای فعالیت گسترده طلاب در تولید نشریات فراهم شود، افزود: تجهیز کتابخانه های استان یکی از ضروریات لازم است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه علمیه استان لرستان در تولید نشریات موفقیت های چشمگیری داشته و در اختتامیه اخیر دو اثر از نشریات حوزه علمیه لرستان در مقام کشوری شایسته تقدیر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی با اشاره به توانایی و استعداد طلاب تصریح کرد: انتظار می رود هر مدرسه بتواند یک نشریه علمی پژوهشی تولید نماید و در مراسم اختتامیه شاهد شکوفایی بیش از پیش طلاب در تولید نشریات باشیم.

وی با تأکید بر فراهم ساختن زمینه لازم برای فعالیت طلاب در تولید نشریات گفت: با یک برنامه جامع و همه‌جانبه که نشان‌دهنده خط‌ مشی‌های حوزه علمیه در زمینه پژوهش باشد، به یک راهبرد اصلی برسیم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه بر ضرورت تقویت بنیه علمی پژوهشی طلاب تأکید کرد و عنوان داشت: انتظار می رود طلاب بتوانند آثار پژوهشی و نشریات خود را به صورت کتاب منتشر نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی تقویت طرح های پژوهشی را نیاز ضروری حوزه علمیه دانست و تصریح کرد: این مهم باید مورد توجه طلاب حوزه علمیه استان قرار گیرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات