۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۷۰۲۲۸۰
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان:

دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود

دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود
لرستان-حجت الاسلام قدرتی گفت: یکی از ضروریات مهم در عرصه جهاد تبیین بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در آیین اختتامیه پویش سلیمانی کارگاه نمایشنامه نویسی از ایده تا اجرا در خرم آباد، که در حوزه هنری استان برگزار شد، با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و امروز نیز ملت ایران در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: منظور از جهاد تبیین این است که همه آحاد ملت، مذهبی و غیرمذهبی، هنرمند و مردم عادی در عرصه جهاد تبیین کار کنند.

وی با بیان اینکه سه موضوع در عرصه جهاد تبیین مورد توجه است، گفت: در این راستا باید منطق حکم رانی جمهوری اسلامی بیان و تببین شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در طول این 43 سال، خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه بیان و بازگو شوند.

وی اظهار کرد: مشخص شدن جبهه حق و باطل از دیگر مسائل مهمی است که در عرصه جهاد تبیین باید به آن پرداخته شود و بین نسل جوان بصیرت افزایی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: بیان این مطالب و بهره مندی از ظرفیت هایی همچون رسانه و هنر فرصتی است تا نام و یاد عزیز ملت(شهید حاج قاسم سلیمانی) را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام قدرتی به برگزاری پویش سلیمانی اشاره و عنوان کرد: جوانان هنرمند شرکت کننده در این پویش با انجام فعالیت هنری تلاش کردند نام و یاد این شخصیت بزرگ را ارج نهند./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات