۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۰۱۵۳۵
امام جمعه موقت کرمانشاه:

معنویت امام راحل یکی از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب بود

معنویت امام راحل یکی از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه معنویت امام راحل یکی از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب بود، گفت: امام (ره) مرد خدا بود و برای خدا به میدان آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در مراسمی که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هیچ سیاستمدار و کارشناس مسایل سیاسی در خوشبینانه ترین حالت فکر نمی کرد که قدرت ملت ایران بتواند بر نظام دیکتاتوری شاه و اربابانش پیروز شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: ملت ایران در طول نزدیک به دو دهه مبارزه علیه نظام ستم شاهی توانستند بعد از قرن ها دوباره حکومت اسلامی را به معنای واقعی و عملی ایجاد کنند که این دستاورد بزرگی برای مسلمین و کل جهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه معنویت امام راحل یکی از اصلی ترین ارکان پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: امام خمینی(ره) مرد خدا بود و برای خدا به میدان آمد، ایشان با اتکا به خداوند متعال و نیز حمایت و پشتیبانی ملت مسلمان ایران توانست بساط حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در این کشور را جمع کند و حکومتی براساس دین تشکیل دهند.

این استاد حوزه بیان داشت: امروز 4 دهه از این افتخار و حماسه می گذرد، در طول این چهار دهه بسیاری از فتنه ها و دسیسه ها توسط دشمنان انقلاب برای سرنگونی و ساقط کردن این نظام طراحی شده است ولی آگاهی و بینش ملت ایران و در کنار آن روحانیت باعث شده است که تمام فتنه گری های معاندان به در بسته بخورد، بنابراین باید قدردان این درایت و ولایتمداری ملت ایران باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه همه در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسئول هستیم، عنوان داشت: این سال ها با وجود اینکه دشمنی های معاندان به نهایت خود رسیده است، در مقابل شاهد جهش نظامی و دفاعی ایران در سطح منطقه و جهان هستیم به نحوی که آمریکایی که تا پیش از این از حمله نظامی و... دم می زدند، امروز عاجزانه به دنبال مذاکره با جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ناب و مغتنم برای بازخوانی تاریخی سیاسی این کشور است بنابراین باید از لحظه لحظه این دهه مبارک برای تبیین این مهم استفاده کنیم./1400/پ210/

ارسال نظرات