۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۰۰۴۸۴
دیپلمات سابق جمهوری اسلامی در فرانسه:

مبارزه با صهیونیزم، اولویت حوزه علمیه باشد

مبارزه با صهیونیزم، اولویت حوزه علمیه باشد
منتظمی گفت: مبارزه با صهیونیسم باید در اولویت‌های حوزه علمیه قرار بگیرد چرا که طرح‌های بسیار خطرناکی برای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی مردم ایران دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، غلامرضا منتظمی دیپلمات سابق جمهوری اسلامی در فرانسه در نشست تخصصی حاج قاسم در رسانه های فعال اروپا و آمریکا که پیش از ظهر امروز در ساختمان مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با اشاره به دشمنی صهیونیزم جهانی با انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل محدود به منطقه غصب شده فلسطین نیست بلکه 4هزار سال صهیونیست ها فعالیت دارند و تهدید جدی برای امنیت جهان به حساب می‌آیند لذا باید در راه مبارزه با صهیونیست جریان سازی کرد.

وی ضمن اشاره به پخش کلیپی در موضوع حادثه ۱۱ سپتامبر ابراز کرد: در این کلیپ فرمانده و مقام آمریکایی می گوید حادثه ۱۱ سپتامبر یک نمایش ۱۰۰ درصدی برای سازمان موساد و اسرائیل بود و اگر آمریکایی‌ها این را متوجه شوند آنها را از کشور بیرون خواهند کرد.

دیپلمات سابق جمهوری اسلامی در فرانسه عنوان کرد: مبارزه با صهیونیسم باید در اولویت‌های حوزه علمیه قرار بگیرد چرا که طرح‌های بسیار خطرناکی برای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی مردم ایران دارند و باید با یک برنامه منسجم بر اهداف آنها غلبه پیدا کرد.

وی با اشاره به دشمنی اسرائیل با نظام انقلاب اسلامی افزود: آنها به هر طریقی سعی می کنند ارتباط ایران با کشورهای شرق آسیا مثل روسیه و چین به نتیجه نرسد لذا باید خودمان دست به کار شده و برای حل بحران های منطقه بین المللی برنامه ریزی کنیم.

منتظمی در ادامه اظهار داشت: با ۴۰ سال سابقه بر این مطلب تاکید دارم، حوزه علمیه ظرفیت دینی ما است که باید با مسیحیت ضد صهیونیست گفتگوی دینی برگزار کند و با همفکری علیه نقشه های ضد انسانی و دینی صهیونیست ها مبارزه صورت گیرد.

وی افزود: باید نشست های مسیحی اسلامی با ظرفیت ضد اسرائیل و صهیونیستی برگزار کرد و مهندسی معکوس به وجود آورد، بحث های تاریخی صرف و خنثی تاثیر گذار نخواهد بود و از طرفی نیز بین الملل حوزه فکری برای آزاد اندیشانی که در اثر مخالفت با اسرائیل از کار و زندگی خود برکنار شده اند، داشته باشد.

ارسال نظرات