۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۰۰۰۴۱

نخستین جشنواره نشريات علمي مدارس علميه خراسان برگزار می شود

نخستین جشنواره نشريات علمي مدارس علميه خراسان برگزار می شود
خراسان رضوی ـ جشنواره نشريات علمي مدارس علميه خراسان با هدف ساماندهي و برنامه ريزي جهت ارتقاء سطح علمي و محتوايي نشريات مدارس علميه و... برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، جشنواره نشريات علمي مدارس علميه خراسان با هدف ساماندهي و برنامه ريزي جهت ارتقاء سطح علمي و محتوايي نشريات مدارس علميه و... به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

این جشنواره با هدف ساماندهي و برنامه ريزي جهت ارتقاء سطح علمي و محتوايي نشريات مدارس علميه، توليد و نشر آثار پژوهشي حوزویان، ترغيب و تشويق مدارس به انتشار نشريات تخصصي، ارزيابي و راهنمايي دست اندركاران نشريات جهت تغيير رويكرد نشريات تجربي به تخصصي در سطح مدارس علمیه برادران و خواهران استان خراسان برگزار می گردد.

مهلت ثبت نام و ارسال نشریات 30 دی ماه 1400 بوده و مخاطب برنامه نیز مدارس علمیه برادران و خواهران حوزه علمیه خراسان هستند.

نشریات علمی، علمی- تخصصی، علمی-ترویجی و علمی-پژوهشی و نشریاتی که 70درصد مطالب آن مقالات علمی باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.        

نحوه ثبت نام:

تکمیل و ارسال فرم ثبت نام/ارسال نسخه چاپ شده از دو شماره پایانی نشریه به دبیرخانه جشنواره(درخصوص نشریلات چاپی)/ ارسال فایل از دو شماره پایانی نشریه به ایمیل معاونت پژوهش(درخصوص نشریات دیجیتالی)   

دبیرخانه نشریات مدارس خواهران: طبقه اول، اتاق 204، شماره تماس 32008206-051

دبیرخانه نشریات مدارس برادران: طبقه دوم، اتاق1/310 ، شماره تماس 32008327 -051   

ايميل معاونت پژوهش:  pajhohesh.hozehkh@yahoo.com

ارسال نظرات